HSL:n vyöhykelehden jakelu kotitalouksiin alkaa 11.4.

HSL:n vyöhykelehti on 16-sivuinen tietopaketti, jonka luettuaan matkustaja tietää uudistuksesta olennaisimmat asiat, niin vyöhykkeiden rajat kuin lippujen hinnatkin.

Lehti kertoo muun muassa sen, mistä matkustaja saa tiedon, mille vyöhykkeille hänen pistää ostaa lippu ja paljonko liput jatkossa maksavat. Lehti myös neuvoo kuvin, miten uusille vyöhykkeille päivitettyä kortinlukijaa käytetään ja kuinka HSL-sovelluksella ostetaan liput uusille vyöhykkeille.

HSL:n vyöhykelehti postitetaan kaikkiin HSL-alueen kotitalouksiin torstaista 11.4. alkaen. Lehden  painos on lähes 800 000. Sitä on ensi viikon alusta lähtien saatavissa myös joukkoliikenteen palvelupisteissä.

Lehdessä on aukeaman verran vyöhykeinfoa sekä ruotsiksi että englanniksi.

Uudet vyöhykkeet tulevat käyttöön lauantaina 27.4. klo 4.30 alkaen.

Viestinnän asiantuntija Tapio Tolmunen, HSL, puh. 050 3855 055

HSL:n hallituksen päätöksiä 16.4.201916.4.2019 14:24:58 EESTTiedote

Bussiliikenteen tarjouskilpailun 48/2019 ratkaisu Hallitus päätti valita tarjousten perusteella seuraavat liikennöitsijät: Kohteen 257 (linja 55 Rautatientori – Koskela) uusi liikennöitsijä on Nobina Finland Oy, Kohteen 258 (linjat 71 Rautatientori – Malmi, 77N Rautatientori – Jakomäki, 78 Rautatientori – Latokartano, 78N Rautatientori – Latokartano) uusi liikennöitsijä on Nobina Finland Oy, Kohteen 259 (linjat 63 Kamppi – Paloheinä, 69 Kamppi – Jakomäki, 70 Kamppi – Malmi) uusi liikennöitsijä on Helsingin Bussiliikenne Oy Asiasta tiedotetaan erillisellä tiedotteella Linkki pöytäkirjaan: http://hsl01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2019584-2 Helsingin poikittaislinjaston kehittämissuunnitelma Hallitus päätti hyväksyä Helsingin poikittaislinjastosuunnitelman ohjeellisesti noudatettavaksi. Asiasta tiedotetaan erillisellä tiedotteella. Linkki pöytäkirjaan: http://hsl01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2019584-3 HSL:n lausunto Vantaan yleiskaava 2020 –l