HSY:n hallituksen kokouksen ja yhtymäkokouksen päätökset 16.11.2018

Hallitus päätti muun muassa hyväksyä Kestävän kaupunkielämän ohjelman valmistelun käynnistämisen sekä tarkistaa Blominmäen jätevedenpuhdistamon rakennustöiden toteutussuunnittelun enimmäishintaa.

Hallitus päätti biojätteiden ja kartonkipakkausten kilpailutuksesta vuosille 2019–2027 seuraavasti:
- biojätteiden keräyksen ja kuljetuksen urakoitsijaksi Kirkkonummelle, Espooseen, Länsi-Vantaalle ja Länsi-Helsinkiin valittiin Remeo Oy
- biojätteiden keräyksen ja kuljetuksen urakoitsijaksi Itä-Vantaalle valittiin Lassila & Tikanoja Oyj
- kartonkipakkausten keräyksen ja kuljetuksen urakoitsijaksi Länsi-Helsinkiin valittiin Urbaser Oy.

Yhtymäkokous päätti muun muassa hyväksyä seuraavat asiat:
- HSY:n toiminta- ja taloussuunnitelma vuosille 2019–2021
- HSY:n strategia vuoteen 2025
- vesihuollon ja jätehuollon investointistrategiat
- vesihuollon ja jätehuollon investointiohjelmat vuosille 2019–2028

Yhtymäkokous päätti myös hyväksyä Pitkäkosken kapasiteetinnoston ja perusparannuksen hankesuunnitelman.

HSY tiedottaa kokouksen jälkeen strategiastaan vuoteen 2025.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen päätökset 14.6.201914.6.2019 11:24:54 EESTTiedote

Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnot Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta HSY:n alustavasta toiminta- ja taloussuunnitelmasta vuosille 2020–2022. Hallitus päätti myös lähettää perussopimuksen muuttamisehdotuksen HSY:n jäsenkunnille hyväksyttäväksi. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - Otaniemen vesitornin vesikaton kunnostuksen hankesuunnitelma hyväksyttiin - sako- ja umpikaivojen tyhjentämiseen ja lietteen kuljettamiseen Kirkkonummella valittiin urakoitsijaksi Eerola-Yhtiöt Oy - Sortti-asemien itsepalvelu- ja maksujärjestelmäratkaisu tilataan M-Technology Oy:ltä - Turuntien runkovesijohdon urakoitsijaksi välille Lähderannantie–Ratsukatu valittiin Terrawise Oy. Hallitus sai tiedoksi HSY:n johtamisjärjestelmäuudistuksen käsittelyvaiheet ja johtopäätökset sekä Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen tämän kevään seurantatilanteen. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://hsy01.oncloudos.c

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 14.6.201911.6.2019 15:53:55 EESTTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 14.6.2019 Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames Hallitus päättää muun muassa lausunnon pyytämisestä Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta HSY:n alustavasta toiminta- ja taloussuunnitelmasta vuosille 2020–2022. Hallitus päättää myös perussopimuksen muuttamisehdotuksen lähettämisestä HSY:n jäsenkunnille hyväksyttäväksi. Hallitus päättää seuraavista hankinnoista: - Otaniemen vesitornin vesikaton kunnostuksen hankesuunnitelma - kuljetusurakoitsijat sako- ja umpikaivojen tyhjentämiseen ja lietteen kuljettamiseen Kirkkonummella - Sortti-asemien itsepalvelu- ja maksujärjestelmäratkaisu - Turuntien runkovesijohdon urakoitsija välille Lähderannantie–Ratsukatu. Hallitus saa tiedoksi HSY:n johtamisjärjestelmäuudistuksen käsittelyvaiheet ja johtopäätökset sekä Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopim