HSY:n hallituksen kokous 12.10.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 12.10.2018

Hallitus päätti muun muassa esittää seuraavat asiat yhtymäkokoukselle:
- HSY:n toiminta- ja taloussuunnitelma vuosille 2019–2021
- HSY:n strategia vuoteen 2025
- vesihuollon ja jätehuollon investointistrategiat
- vesihuollon ja jätehuollon investointiohjelmat vuosille 2019–2028.

Hallitus hyväksyi vesihuollon ja jätehuollon hinnat vuodelle 2019 sekä hyväksyi aiesopimuksen koskien Puotisten Vesi Oy:n liittymistä osaksi HSY:n vesihuoltoa. Hallitus päätti pääkaupunkiseudun ilmanlaadun seurantaohjelman hyväksymisestä vuosille 2019–2023.

Hallitus sai tiedoksi muun muassa HSY:n osavuosikatsauksen tammi–elokuulta 2018 ja Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen syyskuulta 2018.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella vesihuollon ja jätehuollon hinnoista sekä pääkaupunkiseudun ilmanlaadun seurantaohjelmasta.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

Pakojätehuone, sähköpyöriä sekä hanavesiasema – HSY tukee Suomen EU-puheenjohtajakauden tavoitteita tarjoamalla avajaistapahtumassa konkreettisia työkaluja ilmastonmuutoksen torjuntaan3.7.2019 09:54:26 EESTTiedote

Jätteiden lajittelu, pyöräily ja hanaveden juonti – kuka tahansa voi helposti vaikuttaa ilmastonmuutokseen ja kestävään kehitykseen. Avajaisissa paikalla olevilta HSY:n ympäristöasiantuntijoilta voi kysyä lajitteluvinkkejä ja neuvoja ympäristöystävälliseen elämäntapaan.