HSY:n hallituksen kokous 12.10.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 12.10.2018

Hallitus päätti muun muassa esittää seuraavat asiat yhtymäkokoukselle:
- HSY:n toiminta- ja taloussuunnitelma vuosille 2019–2021
- HSY:n strategia vuoteen 2025
- vesihuollon ja jätehuollon investointistrategiat
- vesihuollon ja jätehuollon investointiohjelmat vuosille 2019–2028.

Hallitus hyväksyi vesihuollon ja jätehuollon hinnat vuodelle 2019 sekä hyväksyi aiesopimuksen koskien Puotisten Vesi Oy:n liittymistä osaksi HSY:n vesihuoltoa. Hallitus päätti pääkaupunkiseudun ilmanlaadun seurantaohjelman hyväksymisestä vuosille 2019–2023.

Hallitus sai tiedoksi muun muassa HSY:n osavuosikatsauksen tammi–elokuulta 2018 ja Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen syyskuulta 2018.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella vesihuollon ja jätehuollon hinnoista sekä pääkaupunkiseudun ilmanlaadun seurantaohjelmasta.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen päätökset 14.2.202014.2.2020 10:33:13 EETTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallitus päätti muun muassa hyväksyä osaltaan vuoden 2019 tilinpäätöksen. Hallitus päätti myös hyväksyä HSL:n ostotarjouksen koskien HSY:n osuutta Kiinteistöosakeyhtiö Asemapäällikönkatu 5 osakkeisiin ja Sortti-asemilla vastaanotetun ja murskatun jätepuuhakkeen polttoainetoimitussopimuksen Lahti Energia Oy:n kanssa kaudelle 2020 - 2025. Hallitus päätti hankkia Helsingin katujen ja yleisten alueiden vesihuollon suunnitteluun liittyvät puitejärjestelyt ajalla 2020 - 2022 seuraavasti: - monialaiset suunnittelukokonaisuudet, yleis- ja rakennussuunnittelu: 1. Ramboll Finland Oy, 2. WSP Finland Oy, 3. Sitowise Oy, 4. Ryhmittymä Sweco Ympäristö Oy ja Sweco Infra & Rail Oy ja 5. FINNMAP Infra Oy - tavanomaiset suunnittelutoimeksiannot: 1. Formacad Oy, 2. Sitowise Oy, 3. Destia Oy, 4. FINNMAP Infra Oy, 5. AFRY Finland Oy, 6. FCG Suunnittelu ja tekniikka Oy ja 7. A-Insinöörit Civil Oy 8. WSP Finland Oy - infran tietotekniset asiantuntijapalvelut:

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 14.2.202011.2.2020 15:15:03 EETTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 14.2.2020 Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames Hallitus päättää muun muassa osaltaan vuoden 2019 tilinpäätöksen hyväksymisestä. Hallitus päättää myös HSL:n ostotarjouksen hyväksymisestä koskien HSY:n osuutta Kiinteistöosakeyhtiö Asemapäällikönkatu 5 osakkeisiin ja Sortti-asemilla vastaanotetun ja murskatun jätepuuhakkeen polttoainetoimitussopimuksen hyväksymisestä kaudelle 2020 - 2025. Hallitus päättää seuraavista hankinnoista: - Helsingin katujen ja yleisten alueiden suunnitteluun liittyvä puitejärjestely koskien vesihuollon suunnittelu- ja asiantuntijapalveluita ajalla 2020 - 2022 - vesijohto- ja viemäriverkostojen rakentamisessa ja kunnossapidossa tarvittavien valurautakansistojen hankinta ajalla 2020 - 2021. Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh.

HSY:n hallituksen päätökset 17.1.202017.1.2020 09:54:22 EETTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallitus päätti muun muassa hyväksyä Puotisten Vesi Oy:n vesihuoltoverkoston vastaanottamiseen ja vesihuollon järjestämiseen liittyvän sopimuksen sekä tehdä sopimuksen Stena Recycling Oy:n kanssa metalliromun kuljettamisesta ja hyödyntämisestä vuosina 2020 - 23. Hallitus päätti tilata vaarallisten jätteiden käsittely- ja kuljetuspalvelut Lassila & Tikanoja Oyj:lta, Fortum Waste Solutions Oy:lta, Kierto Ympäristöpalvelut Oy:lta, Veikko Lehti Oy:lta ja Stena Recycling Oy:lta ajalla 3/2020 - 2/2023. Hallitus sai tiedoksi Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen ja ilmanlaadun seurannan pääkaupunkiseudulla vuonna 2020. Kokouksessa käsitellyt muut asiat päätettiin ehdotusten mukaisesti. Kokouksen esityslista/pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut käsitellyt asiat: http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Rii

Potkua asemanseutujen yritysyhteistyöhön – kasvuyrityksille tarjolla kumppaneita ja sparrausta16.1.2020 11:24:03 EETTiedote

Helsingin, Espoon, Vantaan ja Hämeenlinnan kaupungit sekä Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY käynnistävät Fiksu arki assalle -yrityskehitysohjelman, jossa kasvuyritykset yhdessä suurten kumppaniyritysten kanssa rakentavat uusia arjen palveluja asemanseuduille. Ohjelman tavoitteena on luoda kestävän arjen palveluja, lisätä asemanseutujen viihtyisyyttä ja edistää raideliikenteen houkuttelevuutta. Hankkeen kumppaniyrityksiä ovat YIT, R-kioski, Posti, Sokos Hotel Vaakuna Hämeenlinna ja Hämeenlinnan pysäköinti Oy. Kasvuyritykset voivat hakea mukaan ohjelmaan 11.3.2020 asti.