HSY:n hallituksen kokous 14.12.2018

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 14.12.2018

Hallitus päätti hankkia noin 140 hehtaaria Helsingin kaupungin omistamia maa-alueita sekä 5,4 hehtaarin suuruisen Träskkulla -nimisen tilan. Alueita tarvitaan pitkäaikaisesti vesihuoltotoiminnan varmistamiseksi sekä Ämmässuon jätteenkäsittelykeskuksen suojaviheralueiksi.

Hallitus päätti lisäksi seuraavista hankinnoista:
- Blominmäen viemäritunnelien urakoitsijaksi osuudelle Finnoo II valittiin TYL FMS (SRV Infra Oy ja Pohjolan Kalliotyö Oy)
- Malmi–Ala-Tikkurila runkovesijohdon urakoitsijaksi välille Yläkaskentie–Aisatie valittiin Terrawise Oy
- päällystys- ja pienet kivityöt tilataan YIT Infra Oy:ltä
- työterveyshuoltopalvelut tilataan Lääkärikeskus Aava Oy:ltä.

Hallitus päätti esittää valtion tukemassa asuntotuotannossa vuonna 2019 sovellettavien tonttien enimmäishinnat hyväksyttäväksi Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARAlle.

Hallitus sai tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen syksyn 2018 seurantakatsauksen ja yhtymäkokouksen 16.11.2018 päätökset.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Blominmäen viemäritunneliurakasta.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Rauhallisen joulun toivotuksin
Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen päätökset 14.6.201914.6.2019 11:24:54 EESTTiedote

Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnot Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta HSY:n alustavasta toiminta- ja taloussuunnitelmasta vuosille 2020–2022. Hallitus päätti myös lähettää perussopimuksen muuttamisehdotuksen HSY:n jäsenkunnille hyväksyttäväksi. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - Otaniemen vesitornin vesikaton kunnostuksen hankesuunnitelma hyväksyttiin - sako- ja umpikaivojen tyhjentämiseen ja lietteen kuljettamiseen Kirkkonummella valittiin urakoitsijaksi Eerola-Yhtiöt Oy - Sortti-asemien itsepalvelu- ja maksujärjestelmäratkaisu tilataan M-Technology Oy:ltä - Turuntien runkovesijohdon urakoitsijaksi välille Lähderannantie–Ratsukatu valittiin Terrawise Oy. Hallitus sai tiedoksi HSY:n johtamisjärjestelmäuudistuksen käsittelyvaiheet ja johtopäätökset sekä Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen tämän kevään seurantatilanteen. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://hsy01.oncloudos.c

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 14.6.201911.6.2019 15:53:55 EESTTiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 14.6.2019 Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames Hallitus päättää muun muassa lausunnon pyytämisestä Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta HSY:n alustavasta toiminta- ja taloussuunnitelmasta vuosille 2020–2022. Hallitus päättää myös perussopimuksen muuttamisehdotuksen lähettämisestä HSY:n jäsenkunnille hyväksyttäväksi. Hallitus päättää seuraavista hankinnoista: - Otaniemen vesitornin vesikaton kunnostuksen hankesuunnitelma - kuljetusurakoitsijat sako- ja umpikaivojen tyhjentämiseen ja lietteen kuljettamiseen Kirkkonummella - Sortti-asemien itsepalvelu- ja maksujärjestelmäratkaisu - Turuntien runkovesijohdon urakoitsija välille Lähderannantie–Ratsukatu. Hallitus saa tiedoksi HSY:n johtamisjärjestelmäuudistuksen käsittelyvaiheet ja johtopäätökset sekä Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopim