HSY:n hallituksen kokous 16.6.2017

16.6.2017 16:06 | HSY

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 16.6.2017

Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnon HSY:n alustavasta toiminta- ja taloussuunnitelmasta vuosille 2018–2020 Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta.

Hallitus hyväksyi seuraavat hankesuunnitelmat:
‒ Viikinmäen jätevedenpuhdistamon hankesuunnitelma purkutunnelin kahdentamisesta välillä Viikinmäki–Viikki
‒ Viikinmäen jätevedenpuhdistamon tulopumppaamon saneerauksen hankesuunnitelma.

Hallitus päätti seuraavat hankinnat:
‒ Kuninkaanlähteen pohjavesilaitoksen rakennusurakka tilataan Skanska Infra Oy:ltä
‒ Hiekkaharjun vesitornin rakennusurakka tilataan YIT Rakennus Oy:ltä.

Hallitus sai tiedoksi muun muassa Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen vuoden 2016 seurantaraportin, ilmanlaadun pääkaupunkiseudulla vuonna 2016 ja keväällä 2017 sekä pääkaupunkiseudun tonttivarantokatsauksen vuodelle 2017.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Hiekkaharjun vesitornin rakennusurakasta ja pääkaupunkiseudun tonttivarantokatsauksesta vuodelle 2017.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala