HSY:n hallituksen kokous 22.12.2017

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 22.12.2017

Hallitus päätti muun muassa hyväksyä valtion tukemassa asuntotuotannossa vuonna 2018 sovellettavat tonttien enimmäishinnat sekä lähettää ne edelleen hyväksyttäväksi Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARA:lle.

Hallitus päätti seuraavista hankinnoista:
- Blominmäen jätevedenpuhdistamon projektinjohtourakoitsijaksi valittiin Lemminkäinen Infra Oy
- Blominmäen viemäritunnelien urakoitsijaksi osuuksille Mikkelä II, Malminmäki ja Eestinkallio valittiin Kalliorakennus-Yhtiöt Oy:n
- Malmi–Ala-Tikkurila runkovesijohdon välillä Kirkonkyläntie–Yläkaskentie urakoitsijaksi valittiin Graniittirakennus Kallio Oy
- Heidehofin ja Ala-Tikkurilan runkovesijohtourakan osuudelle Heidehofintie–Juhtatie rakentamisurakan urakoitsijaksi valittiin E.M Pekkinen Oy
- jätevedenpuhdistamon tarvitsema metanoli hankitaan NovoChem Oy:ltä.

Hallitus sai tiedoksi muun muassa selvityksen asumisessa syntyvän sako- ja umpikaivolietteen kuljetuksen kilpailuttamisen toimivuudesta sekä pääkaupunkiseudun jätevirrat vuodelta 2016.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen etenemisestä ja sen hankinnoista.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Jouluisin terveisin
Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

Huomaathan, että käyntiosoitteemme muuttuu!
Pääkonttorimme muuttaa tammikuun 2018 aikana uusiin tiloihin osoitteeseen Ilmalantori 1, 00240 Helsinki. Myös vesihuollon liitos- ja sopimushallintapalvelut keskitetään Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta pääkonttoriimme.

HSY:n hallituksen kokous 15.6.201815.6.2018 12:44Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 15.6.2018 Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnot Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta koskien HSY:n alustavaa toiminta- ja taloussuunnitelmaa vuosille 2019–2021 sekä hyväksyä järjestelyt pakkausjätteiden jätehuollosta HSY:n toimialueella. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - Länsi-Vantaan alueen vesihuollon saneerausurakan urakoitsijaksi valittiin Terrawise Oy - viemäreiden kuntotutkimus- ja vastaanottokuvausten ensimmäinen osio tilataan Lassila & Tikanoja Oyj:ltä ja toinen osio Eerola Yhtiöt Oy:ltä ajalla 7/2018–12/2020. Hallitus sai tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen 2016–2019 seurannan keväällä 2018. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh.