HSY:n hallituksen kokous 22.9.2017

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 22.9.2017

Hallitus päätti muun muassa hyväksyä aiesopimuksen koskien Fortum Power and Heat Oy:n energiantuotantolaitoksen rakentamista Ämmässuon ekoteollisuuskeskuksen alueelle sekä hyväksyä osaltaan HSY:n alueen vesihuollon kehittämissuunnitelman vuosille 2017–2026. Hallitus päätti hankkia vesihuollon kuljetus- ja kaivupalvelut vuosina 2018–2019 S-Kuljetus Oy:ltä, Espoon Maastotyö Oy:ltä sekä Kuljetusliike Sevon Oy:ltä.

Hallitus sai tiedoksi muun muassa osavuosikatsauksen tammi-elokuulta sekä yhteenvedon jäsenkuntien lausunnoista HSY:n alustavaan toiminta- ja taloussuunnitelmaan vuosille 2018–2020. Hallitus sai tiedoksi myös pääkaupunkiseudun ilmastonmuutokseen sopeutumisen uudet haasteet ja Ilmastoviisas asuminen -asuntoraportin Helsingin seudulta 2017.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella aiesopimuksesta koskien Fortum Power and Heat Oy:n energiantuotantolaitoksen rakentamista ja pääkaupunkiseudun ilmastonmuutokseen sopeutumisen uusista haasteista.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen kokous 15.6.201815.6.2018 12:44Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 15.6.2018 Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnot Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta koskien HSY:n alustavaa toiminta- ja taloussuunnitelmaa vuosille 2019–2021 sekä hyväksyä järjestelyt pakkausjätteiden jätehuollosta HSY:n toimialueella. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - Länsi-Vantaan alueen vesihuollon saneerausurakan urakoitsijaksi valittiin Terrawise Oy - viemäreiden kuntotutkimus- ja vastaanottokuvausten ensimmäinen osio tilataan Lassila & Tikanoja Oyj:ltä ja toinen osio Eerola Yhtiöt Oy:ltä ajalla 7/2018–12/2020. Hallitus sai tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen 2016–2019 seurannan keväällä 2018. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh.