HSY:n hallituksen kokous 25.8.2017

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 25.8.2017

Hallitus päätti muun muassa Blominmäen viemäritunneleiden rakenteiden ja rakennelmien sijoittamisesta Suomenojan puhdistamon alueelle ja nimetä jäsenkuntien asiantuntijajäsenet hallituksen kokouksiin.

Hallitus valitsi Blominmäen jätevedenpuhdistamon projektinjohtourakan tarjoajiksi seuraavat urakoitsijat:
‒ YIT Rakennus Oy
‒ Lemminkäinen Infra Oy
‒ Ryhmittymä: Skanska Infra Oy ja Skanska Talotekniikka Oy.

Jätteiden keräys- ja kuljetustöiden urakoitsijoiksi valittiin seuraavat toimijat:
‒ vaihtolavojen kuljetus ja tyhjennys koko HSY:n toimialueella Lassila & Tikanoja Oyj
‒ sekajätteiden keräys ja kuljetus nosturityönä Espoossa ja Kirkkonummella Remeo Oy, Helsingissä, Vantaalla ja Helsingissä Tumik Oy
‒ biojätteen keräys ja kuljetus nosturiautotyönä koko HSY:n toimialueella Remeo Oy
‒ sekajätteen keräys ja kuljetus takakuormaustyönä koko Kirkkonummella Renonorden Oy.

Hallitus jätti pöydälle vesihuollon kehittämissuunnitelman vuosille 2017-2028.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Blominmäen jätevedenpuhdistamon projektinjohtourakan tarjoajien valinnasta.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
puh. 09 1561 2412, 040 593 6346
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen kokous 16.2.201816.2.2018 10:25Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 16.2.2018 Hallitus päätti muun muassa valita Kivikon jätepalvelukeskuksen siirtokuormausaseman ja vanhan toimistorakennuksen saneerauksen urakoitsijaksi Sähköarina Oy:n. Hallitus sai tiedoksi pääkaupunkiseudun ilmastonmuutokseen sopeutumisen strategian toteutumisen vuonna 2016. HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella ilmastonmuutoksen sopeutumisen strategian toteutumisesta. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh. 09 1561 2412, 040 593 6346 www.hsy.fi

HSY palkitsi Hilton Helsinki Strandin ja erityisopettaja Jukka-Pekka Anttisen jätteen vähentämisestä15.2.2018 13:58Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY on jakanut Vuoden Petraaja 2017 -palkinnon Hilton Helsinki Strandille. Lisäksi Käpylän peruskoulun erityisopettaja Jukka-Pekka Anttiselle myönnettiin kunniamaininta. Palkinto myönnetään toimijalle, joka on vähentänyt merkittävästi jätemääräänsä ja edistänyt materiaalitehokkuutta ja siten osallistunut vähähiilisen yhteiskunnan rakentamiseen. HSY jakoi palkinnon torstaina 15. helmikuuta pidetyssä Helsingin seudun ilmastoseminaarissa.

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 16.2.201814.2.2018 07:25Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 16.2.2018 Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Hallitus päättää muun muassa Kivikon jätepalvelukeskuksen siirtokuormausaseman ja vanhan toimistorakennuksen saneerauksen urakoitsijan valinnasta ja saa tiedoksi pääkaupunkiseudun ilmastonmuutokseen sopeutumisen strategian toteutumisen vuonna 2016. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen ilmastonmuutoksen sopeutumisen strategian toteutumisesta. Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 16.2.2018. Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh. 040 593 6346 www.hsy.fi