HSY:n hallituksen kokous 25.8.2017

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 25.8.2017

Hallitus päätti muun muassa Blominmäen viemäritunneleiden rakenteiden ja rakennelmien sijoittamisesta Suomenojan puhdistamon alueelle ja nimetä jäsenkuntien asiantuntijajäsenet hallituksen kokouksiin.

Hallitus valitsi Blominmäen jätevedenpuhdistamon projektinjohtourakan tarjoajiksi seuraavat urakoitsijat:
‒ YIT Rakennus Oy
‒ Lemminkäinen Infra Oy
‒ Ryhmittymä: Skanska Infra Oy ja Skanska Talotekniikka Oy.

Jätteiden keräys- ja kuljetustöiden urakoitsijoiksi valittiin seuraavat toimijat:
‒ vaihtolavojen kuljetus ja tyhjennys koko HSY:n toimialueella Lassila & Tikanoja Oyj
‒ sekajätteiden keräys ja kuljetus nosturityönä Espoossa ja Kirkkonummella Remeo Oy, Helsingissä, Vantaalla ja Helsingissä Tumik Oy
‒ biojätteen keräys ja kuljetus nosturiautotyönä koko HSY:n toimialueella Remeo Oy
‒ sekajätteen keräys ja kuljetus takakuormaustyönä koko Kirkkonummella Renonorden Oy.

Hallitus jätti pöydälle vesihuollon kehittämissuunnitelman vuosille 2017-2028.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Blominmäen jätevedenpuhdistamon projektinjohtourakan tarjoajien valinnasta.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat:

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
puh. 09 1561 2412, 040 593 6346
www.hsy.fi

HSY:n hallituksen kokous 15.6.201815.6.2018 12:44Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen päätökset 15.6.2018 Hallitus päätti muun muassa pyytää lausunnot Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta koskien HSY:n alustavaa toiminta- ja taloussuunnitelmaa vuosille 2019–2021 sekä hyväksyä järjestelyt pakkausjätteiden jätehuollosta HSY:n toimialueella. Hallitus päätti seuraavista hankinnoista: - Länsi-Vantaan alueen vesihuollon saneerausurakan urakoitsijaksi valittiin Terrawise Oy - viemäreiden kuntotutkimus- ja vastaanottokuvausten ensimmäinen osio tilataan Lassila & Tikanoja Oyj:ltä ja toinen osio Eerola Yhtiöt Oy:ltä ajalla 7/2018–12/2020. Hallitus sai tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen 2016–2019 seurannan keväällä 2018. Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala puh.

Ennakkotiedote HSY:n hallituksen kokouksesta 15.6.2018.12.6.2018 14:02Tiedote

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallituksen kokous pidetään perjantaina 15.6.2018. Kokouksen esityslista on nähtävissä osoitteessa http://dsjulkaisu.tjhosting.com/~hsy01/kokous/TELIMET.HTM Hallitus päättää muun muassa lausunnon pyytämisestä Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupungeilta koskien HSY:n alustavaa toiminta- ja taloussuunnitelmaa vuosille 2019–2021 sekä kierrätyspisteiden pakkausjätteiden jätehuollosta HSY:n toimialueella. Hallitus päättää seuraavista hankinnoista:  - Länsi-Vantaan alueen vesihuollon saneerausurakan urakoitsija  - viemäreiden kuntotutkimus- ja vastaanottokuvaukset ajalle 7/2018–12/2020. Hallitus saa tiedoksi Helsingin seudun maankäytön, asumisen ja liikenteen MAL-sopimuksen 2016–2019 seurannan keväällä 2018. HSY tiedottaa kokouksen jälkeen viemäreiden kuntotutkimuksista. Kokouksen pöytäkirja on nähtävissä em. osoitteessa perjantaina 15.6.2018. Ystävällisin terveisin Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä viestintäjohtaja