HSY:n hallituksen päätökset 12.4.2019

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallitus päätti muun muassa hyväksyä Blominmäen projektinjohtourakan sopimusmuutoksen ja puhdistetun jäteveden lämpöenergian hyödyntämistä koskevan sopimuksen Helen Oy:n kanssa. Hallitus hyväksyi myös jätteiden keräysvälineiden huoltohalli -hankesuunnitelman.

Hallitus päätti seuraavista hankinnoista:
- muovikaivot tilataan Ahlsell Oy:ltä ja Onninen Oy:ltä
- Espoon sako- ja umpikaivojen tyhjennykset ja lietteen kuljetus tilataan Lassila & Tikanoja Oyj:ltä.

Hallitus saa tiedoksi Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilannekatsauksen.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella Blominmäen jätevedenpuhdistamohankkeen tilanteesta.

Kokouksen pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut päätetyt asiat: http://hsy01.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä
viestintäjohtaja Riitta-Liisa Hahtala
www.hsy.fi