HSY:n hallituksen päätökset 17.12.2021

Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymän hallitus päätti hyväksyä Kalasatamasta Pasilaan -raitiotiehankkeen vesihuollon hankesuunnitelman ja valita vesihuollon toimialajohtajan virkaan diplomi-insinööri Mari Heinosen 17.1.2022 alkaen. Hallitus päätti myös esittää valtion tukemassa asuntotuotannossa vuonna 2022 sovellettavat tonttien enimmäishinnat Asumisen rahoitus- ja kehittämiskeskus ARA:lle.

Hallitus päätti seuraavista hankinnoista:
- GRK Infra Oy valittiin saattamaan loppuun Blominmäen viemäritunneleiden Mikkelä II:n, Malminmäen ja Eestinkallion urakat
- kompostointiin tarvittava hiekka Metsäpirtin alueelle hankitaan Rudus Oy:ltä
- jätevedenpuhdistamoilla biologiseen käsittelyyn hiilen lähteeksi tarvittava metanoli hankitaan NovoChem Oy:ltä
- turve kompostoinnin tukiaineeksi, lietteiden imeytykseen ja kompostimullan seosaineeksi hankitaan Neova Oy:ltä.

Kokouksessa käsitellyt muut asiat päätettiin ehdotusten mukaisesti.

HSY tiedottaa erillisellä tiedotteella vesihuollon toimialajohtajan viran täyttämisestä.

Kokouksen esityslista/pöytäkirja, jossa on lisää edellisistä sekä muut käsitellyt asiat:

Joulunajan terveisin
Helsingin seudun ympäristöpalvelut -kuntayhtymä