Huippusuosittu enkelinäkijä, kirjailija Lorna Byrne vierailee Suomessa 18.–25.11.

Irlantilainen menestyskirjailija, enkelinäkijä Lorna Byrne vierailee Suomessa 18.–25.11. Byrnen mediapäivä järjestetään Helsingissä ma 20.11., jolloin häntä on mahdollisuus haastatella.

Lorna Byrne vierailee Suomessa 18.-25.11.

Byrnen lohdullinen sanoma enkeleistä on nostanut hänet yhdeksi aikamme suosituimmaksi kirjailijaksi. Lorna Byrne on nähnyt enkeleitä lapsuudestaan saakka ja on keskustellut heidän kanssaan koko elämänsä ajan. Byrnen vahva viesti on, että jokaisella on oma suojelusenkeli. Hän välittää ihmisille enkeleiltä saamiaan viestejä ja kertoo, miten jokainen ihminen voi saada yhteyden omaan suojelusenkeliinsä.

Suomen luetuimpia tietokirjailijoita

Lorna Byrne on tällä hetkellä Suomen yhdeksänneksi luetuin tietokirjailija (lähde: Kirjakauppaliitto). Pelkästään hänen suomenkielisiä kirjojaan on painettu huimat 165 000 kappaletta.

Lorna Byrnen uusin kirja Enkelten kosketus ilmestyi elokuussa. Kirjassa kuvaillaan tarkasti erityyppisiä enkeleitä, heidän tapojaan kommunikoida ihmisten kanssa sekä heidän rooliaan ihmisten elämässä ja myös kuoleman jälkeen. Byrne myös paljastaa, miten kuolleiden rakkaittemme sielut voivat palata taivaasta avuksemme.

Median edustajilla on mahdollisuus sopia haastattelu Lorna Byrnen kanssa hänen Suomen-kiertueen yhteyteen. Kiertue järjestetään 18.–25.11. ja mediapäivä järjestetään Helsingissä 20.11.2017.

Kiertueen paikkakunnat ovat Helsinki, Savonlinna, Jyväskylä, Oulu, Tornio ja Levi.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi, p. 045 142 5272

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Lorna Byrne vierailee Suomessa 18.-25.11.

Maiju ”Mansikkka” Voutilaisen Itke minulle taivas on hengästyttävä ja lohdullinen runoteos kipeistä asioista.15.11.2017 13:20Tiedote

Miten selviytyä, kun on niin rikki että jo hengittäminen sattuu? Miltä tuntuu, kun on elettävä pelkällä murheella ja kaaoksella? Kun alakulo valtaa mielen ja hajoaminen on jo lähellä. Maiju Voutilainen eli Mansikkka (s. 1996) on tunnettu tubettaja, jonka Mielenterveyden keskusliitto nimesi vuoden 2017 Hyvän mielen lähettilääksi tunnustuksena rohkeudesta puhua julkisesti mielenterveysongelmista. Itke minulle taivas on hänen esikoisteoksensa.