Huippusuosittu enkelinäkijä, kirjailija Lorna Byrne vierailee Suomessa 18.–25.11.

Irlantilainen menestyskirjailija, enkelinäkijä Lorna Byrne vierailee Suomessa 18.–25.11. Byrnen mediapäivä järjestetään Helsingissä ma 20.11., jolloin häntä on mahdollisuus haastatella.
Lorna Byrne vierailee Suomessa 18.-25.11.

Byrnen lohdullinen sanoma enkeleistä on nostanut hänet yhdeksi aikamme suosituimmaksi kirjailijaksi. Lorna Byrne on nähnyt enkeleitä lapsuudestaan saakka ja on keskustellut heidän kanssaan koko elämänsä ajan. Byrnen vahva viesti on, että jokaisella on oma suojelusenkeli. Hän välittää ihmisille enkeleiltä saamiaan viestejä ja kertoo, miten jokainen ihminen voi saada yhteyden omaan suojelusenkeliinsä.

Suomen luetuimpia tietokirjailijoita

Lorna Byrne on tällä hetkellä Suomen yhdeksänneksi luetuin tietokirjailija (lähde: Kirjakauppaliitto). Pelkästään hänen suomenkielisiä kirjojaan on painettu huimat 165 000 kappaletta.

Lorna Byrnen uusin kirja Enkelten kosketus ilmestyi elokuussa. Kirjassa kuvaillaan tarkasti erityyppisiä enkeleitä, heidän tapojaan kommunikoida ihmisten kanssa sekä heidän rooliaan ihmisten elämässä ja myös kuoleman jälkeen. Byrne myös paljastaa, miten kuolleiden rakkaittemme sielut voivat palata taivaasta avuksemme.

Median edustajilla on mahdollisuus sopia haastattelu Lorna Byrnen kanssa hänen Suomen-kiertueen yhteyteen. Kiertue järjestetään 18.–25.11. ja mediapäivä järjestetään Helsingissä 20.11.2017.

Kiertueen paikkakunnat ovat Helsinki, Savonlinna, Jyväskylä, Oulu, Tornio ja Levi.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi, p. 045 142 5272

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Lorna Byrne vierailee Suomessa 18.-25.11.

Tervetuloa Otavan ja Liken Jännäri-iltaan 24.4.!28.3.2024 11:14:09 EET | Tiedote

Vuoden jännittävimmässä kirjallisessa illassa Baba Lybeckin haastateltavina ovat kansainväliset jännäritähdet Jens Lapidus ja Chris Carter. Kotimaisista huippudekkaristeista mukana ovat Elina Backman, Tuomas Niskakangas, Jari Salonen ja Saila-Mari Kohtala. Otavalla järjestettävään iltaan on vapaa pääsy, tilaa on rajoitetusti. Varmista paikkasi kevään kovimpaan rikoskirjallisuuden tapahtumaan ilmoittautumalla tästä linkistä: https://forms.gle/UEjmtizJogu4Vt1T6.

Suomeen saapuvan Andrei Kurkovin Kuolleen miehen kaveri on tragikoominen tarina nuoren miehen elämäntuskasta neuvostoajan jälkeisessä Kiovassa27.3.2024 12:45:00 EET | Tiedote

Toukokuussa Helsinki Litiin saapuva Andrei Kurkov on palkittu ja arvostettu ukrainalainen kirjailija ja toimittaja. Yli 40 kielelle käännettyjen, mustanpuhuvan huumorin sävyttämien romaaniensa lisäksi hänet tunnetaan kansainvälisen median aktiivisena Ukraina-kommentaattorina. Kuolleen miehen kaveri on Kurkovin kolmas suomennettu romaani.

Anna-Sofia Bernerin uutuuskirja vie lukijan syvälle Yhdysvaltoihin ja valottaa, mitä maassa oikeasti tapahtuu22.3.2024 12:26:00 EET | Tiedote

Anna-Sofia Bernerin Kymmenen haavaa Amerikan sydämessä vie lukijan amerikkalaisten olohuoneisiin ja baaritiskeille, mielenosoituksiin ja kirkkoihin, Keskilännen ruostevyöhykkeelle ja Louisianan suistomaalle. Teos koostuu kymmenestä eri teemoihin keskittyvästä luvusta, joista kukin valaisee amerikkalaista kipukohtaa. Käsitellyiksi tulevat niin uskonto, rasismi, väestökehitys kuin puolueetkin.