Huipputekijöitä Assemblinille

Helsingin Assemblinin Teknisiin Palveluihin sekä Automaatiohuoltoon on nimitetty uusia sekä tuttuja kasvoja.

Joni Cajander (s. 1981) on nimitetty Assemblinin Teknisiin Palveluihin Helsinkiin LV-huoltopäälliköksi 6.3.2017 alkaen. Cajanderin vastuualueina ovat projektihoito ja tarjouslaskenta. Cajander on toiminut aikaisemmin LVI-alalla erilaisissa asennustöissä ja viimeiset 10 vuotta yrittäjänä työllistäen vakituisesti n. 10 henkilöä.

Juha Kananen (s. 1985) on nimitetty Assemblinin automaatiohuoltoon huoltopäälliköksi 1.6.2017 alkaen. Huoltopäällikkönä Kananen vastaa toiminnallaan koko Helsingin automaatiohuollon toiminnasta. Kananen on työskennellyt Assemblinilla vuodesta 2010 automaatiourakoinnissa projektipäällikkönä.

Liiketoimintajohtaja, tekniset palvelut
Samppa Yliniemelä
samppa.yliniemela@assemblin.fi

Liiketoimintajohtaja, automaatio