Huittisiin uusi Attendo-hoivakoti

Huittisiin Kyntäjänkadulle rakennetaan uusi Attendo-hoivakoti ikäihmisille. Työt alkavat lähiviikkoina ja hoivakoti valmistuu loppuvuodesta 2018. Uusi hoivakoti tuo alueelle vajaat 20 uutta työpaikkaa.

Hoivakotiin tulee 30 asuntoa ympärivuorokautista palveluasumista ja seniorien palveluasumista. Ikäihmisten hoivapalveluista vastaa Attendo ja kiinteistön rakentamisesta Rakennusliike Lehto. Investoinnin arvo on 3,5 miljoonaa euroa.

Hoivakotiin pääsee asumaan palvelusetelillä tai itse maksavana.

Sari Laakso
aluejohtaja, Attendo
sari.laakso@attendo.fi

Alex Gullichsen
myyntipäällikkö, Attendo hoivapalvelut
alex.gullichsen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää noin 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Vantaalainen kioskiyrittäjä valitsi ikäihmiset ja vammautuneet Ärrä tekee hyvää –kampanjaansa9.5.2018 09:47Tiedote

Kauppakeskus Jumbon kioskikauppias Anu Tikka valitsi Attendo Lustikullan hyvänteon kohteeksi R-kioskeilla käynnissä olevaan Ärrä tekee hyvää -kampanjaan. Hyvänteon tempauksessa paikalliset kioskiyrittäjät ympäri Suomen päättävät oman kohteensa ja kahden kuukauden välein pääsee kahdeksan R-kioskia lahjoittamaan 1 000 euroa valitsemilleen tahoille. Ensimmäiset lahjoitukset on päätetty ja lahjoitukset tehdään toukokuussa. Lahjoittajana toimii R-kioski Oy.