Hulluna työelämään -kiertue tuo yhteen kahdeksan kaupungin yrityspäättäjät ja opiskelijat

Työeläkeyhtiö Elon järjestämä seminaarikiertue tuo yhteen paikallisia yritysjohtajia, yrittäjiä ja opiskelijoita keskustelemaan tulevaisuuden johtamisesta työpajoissa. Kiertue alkaa 23.10., ja se järjestetään yhteistyössä alueellisten opiskelijajärjestöjen kanssa.

Elon järjestämä Hulluna työelämään -kiertue saattaa yhteen paikallisia yritysjohtajia, yrittäjiä ja opiskelijoita keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia tulevaisuuden johtamisesta. Digimurroksen myötä työelämään on astunut uusia sukupolvia, jotka tuovat työpaikoille mukanaan aivan uudenlaista kulttuuria. Kiertueen ansiosta eri sukupolvia edustavat osallistujat saavat paremman kuvan toistensa työelämään ja johtamiseen liittyvistä odotuksista, toimintatavoista ja työkaluista.

Hulluna työelämään -kiertue alkaa 23.10. Espoosta, missä tilaisuuden avaa Elon toimitusjohtaja Satu Huber. Seminaarit järjestetään työpajamuotoisesti, ja työskentelyä vetää johtamisen asiantuntija Petteri Kilpinen.

Työpajassa yritysmaailman ammattilaiset ja opiskelijat muodostavat mentorointiparit. Työpaja toimii alkusysäyksenä vuoden jatkuvalle mentorointisuhteelle, jonka aikana kokeneempi yritysjohtaja tai yrittäjä ja opiskelija sparraavat toisiaan.

”Nykyaikaisen johtajan on johdettava ennen kaikkea ihmisiä”, sanoo Satu Huber, Elon toimitusjohtaja. ”Johtaja ei voi enää keskittyä johtamaan vain projekteja, yksiköitä tai pelkkää liiketoimintaa. Tämä vaatii luottamusta sekä kykyä työskennellä osana tiimiä ja antaa tilaa kaikille tuoda oma panoksensa yhteisten tavoitteiden saavuttamisessa. Jotta tähän päästään, eri näkökulmia edustavien ihmisten on kokoonnuttava yhteisten teemojen äärelle. Olen erittäin iloinen, että Elo voi kutsua johtajia, yrittäjiä ja opiskelijoita keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia johtamisesta, yhteistyöstä ja tulevaisuudesta.”

Kiertueaikataulu:

• 23.10. Espoo, Aalto-yliopisto
  • 31.10. Tampere, Tampereen yliopisto
  • 01.11. Vaasa, Vaasan yliopisto
  • 06.11. Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
  • 07.11. Lappeenranta, Lappeenrannan yliopisto
  • 13.11. Oulu, Oulun yliopisto
  • 20.11. Joensuu, Itä-Suomen yliopisto
  • 21.11. Turku, Turun yliopisto

Lisätietoja kiertueesta sekä ilmoittautumislomakkeen löydät  täältä.

Joni Tikkanen, markkinointijohtaja, puh. 040 8380 822, joni.tikkanen@elo.fi

Kristiina Nieminen, viestinnän suunnittelupäällikkö, puh. 040 586 8778 tai 020 7035 106, kristiina.nieminen@elo.fi

Suomalaisista yrityksistä joka kolmas ja yrittäjistä noin 40 prosenttia on valinnut Elon työeläkekumppanikseen. Vastaamme noin 520 000 työntekijän ja yrittäjän tulevista eläkkeistä, huolehdimme 240 000 eläkkeensaajasta ja noin 24 miljardin euron sijoitusomaisuudesta.

Elo syntyi 1.1.2014, kun Eläke-Fennia ja LähiTapiola Eläkeyhtiö fuusioituivat. www.elo.fi

Arbetspensionsbolaget Elos delårsrapport 1.1−31.3.2019: Stark inledning på året för Elo – placeringsintäkterna 5,2 %30.4.2019 09:12:34 EESTTiedote

Arbetspensionsbolaget Elos placeringar gav i januari–mars en avkastning på 5,2 procent, dvs. 1 160 miljoner euro. Placeringarnas marknadsvärde uppgick vid utgången av mars till 23,4 miljarder euro. Aktiemarknaden uppnådde en av de bästa avkastningsperioderna sedan hösten 2009, även om osäkerheten om världsekonomins utveckling ökade.