Huoltotyöt vaikuttavat tv-lähetyksiin koko maan alueella 17.5.

Tiedote 15.05.2017

Teemme 17.5.2017 alkavan uuden toimilupakauden mukaisia muutostöitä kaikkiin antenni-tv-kanavanippuihin. Tästä aiheutuu palveluittain noin 15 minuutin lähetyskatkokset. Muutostyöt tehdään klo 00.00 – 08.00 välisenä aikana.

Digita pahoittelee muutostöistä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Näkyvyys- ja kuuluvuusalueet

Näkyvyys- ja kuuluvuusalueen voi tarkistaa Digitan karttapalvelusta www.digita.fi/karttapalvelu.

Lisätietoa:

Kuluttajat: Digita Info ma-pe klo 8.00–20.00 puh. 020 411 7676 info@digita.fi

Puhelun hinta Digita Infoon on lankapuhelimesta 8,35 senttiä puhelulta sekä 6 senttiä minuutilta ja matkapuhelimesta 8,35 senttiä puhelulta sekä 17,17 senttiä minuutilta.

Mediayhteydenotot: Digita / Viestintä