Huonekaluvalmistaja Softrend asiakkaiden toiveesta Suomeen

Räätälöitävistä ja laadukkaista sohvistaan tunnettu yritys avasi konseptimyymälän Helsinkiin

Virolainen huonekaluvalmistaja Softrend on avannut suuren kysynnän vuoksi Suomeen ensimmäisen konseptimyymälänsä. Erityisesti pehmeisiin huonekaluihin erikoistunut ammattilaisyritys palvelee sisustajia vankalla ammattitaidolla tilavassa showroomissaan Helsingin Punavuoressa.

Perämiehenkadulle vastikään avattu myymälä vastaa suomalaisten kasvaneeseen kysyntään Softrendin tuotteita kohtaan. Yrityksen uskollinen, vakiintunut suomalainen asiakaskunta on jo vuosia matkustanut Viroon sen oikean sohvan perässä. ”Suomen markkinoilla on selvästi tilausta huippulaadukkaille, tilauksesta valmistettaville sohville, ja näin sopivan tilan löydyttyä pystymme palvelemaan jo olemassa olevaa asiakaskuntaammekin paremmin Suomen liikkeestä käsin,” yrityksen toimitusjohtaja Joonatan Vinkel kertoo.

Suomalaisia asiakkaita hemmotellaan uuden myymälän myötä maineikkaan Samuli Naamangan vain Suomen markkinoita varten suunnittelemalla sohvamallilla, joka lanseerataan uudella showroomilla. Softrendin mukaan yhteistyö Naamangan kanssa tuntui luonnolliselta askeleelta tulla lähemmäs uutta kohderyhmää, sillä yrityksen ja suunnittelijan näkemykset tyylistä, laadusta ja asiakkaiden tarpeista tuntuivat kohtaavan täydellisesti.

Softrendin tuotteet valmistetaan erittäin laadukkaista, tarkoin valituista materiaaleista, ja esimerkiksi sohvien rungoilla on aina 20 vuoden takuu. Softrendin tuotteiden hinta-laatusuhde onkin erinomainen. Parhaiten asiakkaan yksilöllisiä tarpeita vastaamaan suunniteltu sohva on pitkäikäinen hankinta ja täten myös ympäristöystävällinen valinta.

Laadukkaiden sohvien valmistaja

Vuonna 1997 perustettu Softrend on erityisesti tunnettu laadukkaista sohvistaan ja asiakaslähtöisestä palvelustaan. Konseptimyymälässä on esillä laaja valikoima erilaisia malli-, koko-, täyte- ja verhoiluvaihtoehtoja, joista asiakas suunnittelee toiveidensa mukaisen huonekalun yhdessä palvelevan henkilökunnan kanssa. Pelkkiä kangasvaihtoehtoja on jatkuvasti päivittyvässä valikoimassa yli 4 000, ja asiantunteva henkilökunta auttaa löytämään eri käyttötarkoituksiin parhaiten sopivat yhdistelmät. Valmiita varastotuotteita ei ole, sillä jokainen tila ja asiakas tarpeineen on erilainen. Softrendin tuotteet valmistetaan tilauksesta käsityönä Virossa.

Tuomas Välimaa
tuomas@mellakkahelsinki.fi

Mellakka Helsinki on luova pr- ja viestintätoimisto. Työssämme on kyse viestien kiteyttämisestä, puheenaiheiden herättämisestä ja oikeiden ihmisten innostamisesta oikeaan aikaan.

Camparin menestyskampanja saa jatkoa vuonna 2018 – keulakuvana Zoe Saldana25.10.2017 15:30Tiedote

Ikoninen italialainen aperitiivi Campari tiedottaa, että Campari Red Diaries –menestyskampanja saa jatkoa vuonna 2018. Ensi vuonna julkaistava lyhytelokuva ammentaa Camparin eetoksesta ”jokainen cocktail kertoo tarinan”. Supernäyttelijöiden tähdittämä ja intensiivisellä juonella dramatisoitu lyhytelokuva johdattaa katsojat täydellisen cocktailin metsästykseen. Tavoitteena on juhlistaa maailman parasta The Red Hands Campari –cocktailia sekä baarimestareiden lahjakkuutta ympäri maailman.