HUS-Kuntayhtymän valtuuston kokous tiistaina 14.8. klo 9

Arvoisa vastaanottaja,

HUS-Kuntayhtymän valtuusto pitää kokouksen ensi tiistaina 14.8. klo 9 osoitteessa Biomedicum Helsinki, luentosali 1, Haartmaninkatu 8. Kokouksen aiheena on vaali HUSin toimitusjohtajan virkaan. Kokous on avoin ja median edustajat ovat tervetulleita seuraamaan kokousta.

Kokouksen esityslista

Terveisin

Johanna Saukkomaa
viestintäjohtaja

”Vanhemmat eros, oliko siinä järkee?” Uusilla #100asiaaerosta -verkkosivustoilla nuoret tukevat toisiaan/”Föräldrarna separerade” ”Fatta!!!” - På den nya sidan #100sakeromseparation ger unga stöd till varandra10.10.2018 00:00Tiedote

Vanhempien ero on nykyisin tavallista, mutta se ei tee siitä helpompaa lapsille ja nuorille. Jotta eroa ei tarvitse miettiä yksin, lapsille ja nuorille avataan 10.10. vertaistukea tarjoavat verkkosivustot www.nuortennetti.fi/100asiaaerosta ja www.nuortennetti.fi/100sakeromseparation. Sivuilla nuoret itse vastaavat toistensa kysymyksiin. Lisäksi vastauksia on kerätty ammattilaisilta.