HUSin hallitus kokoontuu maanantaina 11.3.2019 klo 8.30

Arvoisa vastaanottaja,

HUS-kuntayhtymän hallitus pitää kokouksen maanantaina 11.3.2019 klo 8.30 HUSin hallintokeskuksessa, Stenbäckinkatu 9.

Kokouksen esityslista

Terveisin

Niina Kauppinen

viestintäpäällikkö

Jorvin sairaala-alueelle suunnitellaan uudisrakennusta vuodeosastotoiminnalle / En nybyggnad för vårdavdelningsfunktionerna planeras på Jorv25.3.2019 13:01:36 EETTiedote

Uudisrakennukseen suunnitellaan sijoitettavaksi nyt vuodeosastotorneissa sijaitsevat osastot. Muut sijoitettavat toiminnat, väistöt ja tarvittava sairaansijamäärä määritetään meneillään olevan selvitystyön aikana. Jorvin sairaalan rakennushankkeiden tilanne tuotiin HUSin hallitukselle tiedoksi kokouksessa 25.3.2019.