HUSin hallitus kokoontuu maanantaina 24.5.2021 klo 8.30

Arvoisa vastaanottaja,

HUS-kuntayhtymän hallitus pitää kokouksen maanantaina 24.5.2021 klo 8.30. Kokouksen esityslista on julkaistu verkossa.

Terveisin

Elisa Tikka

vs. viestintäjohtaja

FINENTRY-palvelu sujuvoittaa maahantuloa – uudet ominaisuudet myös jalkapallon EM-kisakävijöiden hyödynnettävissä11.6.2021 15:22:37 EEST | Tiedote

FINENTRY-palvelu opastaa pandemian aikana Suomeen saapuvia sekä sujuvoittaa koronavirustestausta. Ulkomailta Suomeen palaavat jalkapallon EM-kisaturistit sekä muut Suomeen ulkomailta saapuvat saavat FINENTRY-palvelun kautta ajankohtaiset toimintaohjeet sekä tilannekohtaisen ohjauksen koronavirusnäytteenottoon. Koronavirustestauksilla voi lyhentää omaehtoista karanteenia.