HUSin hallitus kokoontuu maanantaina 4.2. klo 8.30

HUS-kuntayhtymän hallitus pitää kokouksen maanantaina 4.2. klo 8.30 HUSin hallintokeskuksessa, Stenbäckinkatu 9.

Terveisin

Johanna Saukkomaa
viestintäjohtaja

Mielenterveystalo.fi-palvelulla jo yli 200 000 käyttäjää kuukausittain25.6.2019 09:40:05 EESTTiedote

Palvelun kuukausittaista kävijämäärää seurataan jatkuvasti ja 200 000:n kuukausittaisen kävijän raja on ylittynyt ensimmäisen kerran. Erityisesti omahoito-ohjelmat, joista saa apua ja työkaluja paitsi tavallisiin oireisiin ja eri elämäntilaisiin, ovat suosittuja. Myös luotettaviksi todetut ja itsearviointiinkin sopivat mittarit toimenpidesuosituksineen ovat käytetyimpien sisältöjen joukossa.