HUSin koronavirusinfossa aiheena ajankohtainen koronavirusepidemiatilanne ja koronaviruksen pitkäaikaisoireet

HUSin seuraava koronavirusinfo on torstaina 27.5. kello 13.

Toimitusjohtaja Juha Tuominen kertoo ajankohtaisesta koronavirustilanteesta. Osastonylilääkäri Mari Kanerva kertoo koronaviruksen pitkäaikaisoireista ja ylilääkäri Helena Liira HUSiin perusteilla olevasta koronavirusinfektion pitkäaikaisoireiden poliklinikasta.

Info kestää 15–30 minuuttia.

Info videoidaan suorana lähetyksenä HUSin verkkosivuilla. Infon aikana medialla on mahdollisuus esittää kysymyksiä Teams-kokouksen kautta.

Tilaisuus tallennetaan ja jaetaan HUSin YouTube-kanavalla.

Kaikille avointa lähetystä voi seurata verkkosivuillamme: www.hus.fi/mediainfot

FINENTRY-palvelu sujuvoittaa maahantuloa – uudet ominaisuudet myös jalkapallon EM-kisakävijöiden hyödynnettävissä11.6.2021 15:22:37 EEST | Tiedote

FINENTRY-palvelu opastaa pandemian aikana Suomeen saapuvia sekä sujuvoittaa koronavirustestausta. Ulkomailta Suomeen palaavat jalkapallon EM-kisaturistit sekä muut Suomeen ulkomailta saapuvat saavat FINENTRY-palvelun kautta ajankohtaiset toimintaohjeet sekä tilannekohtaisen ohjauksen koronavirusnäytteenottoon. Koronavirustestauksilla voi lyhentää omaehtoista karanteenia.