HUS:n potilasjärjestelmä toimii lähes normaalisti

HUS:n potilastietojärjestelmä toimii nyt lähes normaalisti. Korjaustoimia on tehty iltapäivän aikana. Seuranta jatkuu illan ja seuraavan yön aikana.

– Todellinen käyttötesti on torstaiaamuna, jolloin päiväaikainen toiminta käynnistyy, HUS:n johtajaylilääkäri Markku Mäkijärven sanoo.

Hus tiedottaa asiasta torstaina aamupäivällä.

Lisätietoja: Johtajaylilääkäri Markku Mäkijärvi 09 47178450

HUSin valtuusto kokoontuu torstaina 14.6. klo 913.6.2018 13:07Tiedote

Arvoisa vastaanottaja, HUS-kuntayhtymän valtuusto kokoontuu huomenna torstaina 14.6. klo 9 osoitteessa Biomedicum Helsinki 1, luentosali 2, Haartmaninkatu 8, P-kerros. Kokous on avoin ja median edustajat ovat tervetulleita paikalle. Valtuuston kokouksen jälkeen HUSin hallitus pitää oman kokouksensa klo 13 HUSin hallintokeskuksessa, Stenbäckinkatu 9. valtuuston esityslista hallituksen esityslista Terveisin Johanna Saukkomaa viestintäjohtaja