Huuhkajien joukkue syyskuun Nations League -otteluihin julkaistaan keskiviikkona 14.9. – Tilaisuudessa paikalla myös Pikkuhuuhkajien uusi päävalmentaja Mika Lehkosuo

Miesten A-maajoukkue kohtaa UEFA Nations Leaguessa Romanian kotikentällä perjantaina 23.9. ja Montenegron vieraskentällä maanantaina 26.9.

Päävalmentaja Markku Kanerva julkistaa joukkueensa Romania- ja Montenegro-otteluihin keskiviikkona 14. syyskuuta kello 12.30 Kalastajatorpalla (Keltainen sali) järjestettävässä mediatilaisuudessa.

Tilaisuudessa on myös paikalla ja haastateltavissa Suomen alle 21-vuotiaiden maajoukkueen uusi päävalmentaja Mika Lehkosuo.

Pyydämme mediaa ilmoittautumaan tilaisuuteen tämän lomakkeen kautta >>

Huuhkajat isännöi Romaniaa Helsingin Olympiastadionilla perjantaina 23. syyskuuta kello 21.45. Akkreditointi otteluun on nyt avoinna >>

Suomi kohtaa Montenegron Podgoricassa Gradski Stadionilla maanantaina 26. syyskuuta Suomen aikaa kello 21.45. Akkreditointi otteluun on nyt avoinna >>

MIESTEN A-MAAJOUKKUE