Jalkapallon miesten Suomen Cupin voitosta kamppailee 16 joukkuetta vielä mukana olevaa joukkuetta. Suomen Cupin neljännesvälierät ja puolivälierät arvotaan tiistaina 31.5 klo 14.15 VeikkausTV:n suorassa studiolähetyksessä. Arvontaa suorittamaan ja lähetystä tähdittämään saapuu Huuhkajien päävalmentaja Markku Kanerva.

Kymmenen mukana olevan Veikkausliigajoukkueen lisäksi mukana on vielä kolme Ykkösen joukkuetta (JäPS, MP ja PK-35) sekä kolme Kakkosen joukkuetta (Atlantis FC, HJS ja SalPa).

Samassa tiistain suorassa lähetyksessä arvotaan myös Region’s Cupin sekä Region’s Roots Cupin puolivälierät ja välierät. Regions Cupiin voivat osallistua Palloliiton jäsenseurojen miesten aikuisten joukkueet, jotka kilpailevat Kolmosessa tai Nelosessa. Region’s Roots Cupissa mukana ovat Vitosessa ja sitä alempana pelaavat joukkueet. Molemmat cup-kilpailut huipentuvat Olympiastadionilla 1.10.2022 pelattaviin finaaleihin.

Kansojen Liigan otteluihin valmistautuvien Huuhkajien päävalmentaja Markku Kanervan kanssa arvonnan suorittaa Palloliiton kehityspäällikkö Tomi Leivo-Jokimäki.

Suoraa lähetystä voi seurata tiistaina 31.5. klo 14.15 alkaen täällä

VeikkausTV-Studio välittää kaikki miesten Suomen Cupin 2022 arvonnat suorina lähetyksinä. Kauden aikana lähetyksissä nähdään myös naisten Suomen Cupin sekä Futsalin arvontoja.

Lue lisää arvontakierroksesta Palloliiton sivuilta