”Huumehelvetti ja paluu kuolemanportilta elämään” -julkistamistilaisuus 5.11.

”Huumehelvetti ja paluu kuolemanportilta elämään” -kirjan julkistamistilaisuutta vietetään Rosebud Sivullisessa perjantaina 5.11. klo 17 alkaen. Mukana tilaisuudessa ovat Pasi Tuomaila, entinen huippujääkiekkoilija Marko Jantunen sekä kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari.

”Huumehelvetti ja paluu kuolemanportilta elämään” (Basam Books 2021)

Tervetuloa viettämään ”Huumehelvetti”-kirjan julkistamistilaisuutta Rosebud Sivulliseen perjantaina 5.11. klo 17!

Nuori lahtelainen jääkiekkolupaus Pasi Tuomaila alkoi käyttää alkoholia 14-vuotiaana. Kun päihde ei tuonut nuorelle miehelle enää riittävää mielihyvää, hän sai uusia kokemuksia, uusia nousuja huumeista.

Huumehelvetti ja paluu kuolemanportilta elämään (Basam Books 2021) kertoo Pasi Tuomailan rajun tarinan 20 vuotta kestäneestä huumehelvetistä, raitistumisesta, työstä päihdetyön ammattilaisena sekä Lahden kaupunginvaltuutettuna.

Julkistamistilaisuudessa Rosebud Sivullisessa keskustelemassa ovat Pasi Tuomaila ja Marko Jantunen, entinen huippujääkiekkoilija ja Pasin lapsuudenystävä. Tilaisuudessa on lisäksi mukana Pasin lapsuudenystävä, nykyinen kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnari. Haastattelijana on Ari Turunen.

Rosebud Sivullinen sijaitsee osoitteessa Kaisaniemenkatu 5, 00100 Helsinki.

”Huumehelvetti”-kirjaan on haastateltu Pasin perhettä ja ystäviä sekä eri alojen asiantuntijoita. Kirjaa varten on haastateltu myös Marko Jantusta, Ville Skinnaria sekä Pasin puolustusasianajajaa Kari Aarrevuota. Kirjan on kirjoittanut Kirsikka Ranta-Kallio.

”Huumehelvetti ja paluu kuolemanportilta elämään” (Basam Books 2021)