Huutokaupassa legendaarisia keräilykohteita

Naantalissa järjestetään keräilyn erikoishuutokauppa 16.-17.10. Myynnissä on huikea määrä kohteita. Yli 3100 keräilykohdetta käsittää mm. postimerkkejä, rahoja, mitaleja, koruja, kelloja, hopeaesineitä, lasia ja muita kiinnostavia keräily- sekä vintage-esineitä.

Pala suomalaista historiaa on myynnissä oleva Suomi-konepistooli. Pistooli on kuulunut sodassa ansioituneelle kaukopartiomiehelle. Ase on deaktivoitu ja sen puolesta sen voi kuka tahansa huutaa itsellensä turvallisin mielin. VTT ja Keksintösäätiö ovat arvioineet Suomi-konepistoolin olevan yksi merkittävimmistä suomalaisista keksinnöistä.

Mykistävä tarjonta on myös postimerkeissä. Niistä mainittakoon harvinainen kokonaisten arkkien sarja vuoden 1922 Karjalamerkeistä. Näiden harvinaisten arkkien lähtöhinta on 5 000 €. Toinen legendaarinen postimerkkiharvinaisuus on Zeppelin-postimerkki virhepainamalla 1830. Virhepainamamerkki tavallisen merkin kera kirjeellä on lähtöhinnaltaan 3 000 €.

Koko huutokaupan tarjontaan voi tutustua netissä, jossa on kuvattuna kaikki myytävät kohteet osoitteessa: www.hellmanhuutokaupat.fi

Oy Hellman -huutokaupat

16. - 17.10.2020

Noutokatu 3

Naantali

Puh 02 2547200

Lisätietoja:

Tatu Untinen puh 040 5455624, tatu.untinen@filateliapalvelu.com

Ravintola Tammiston Kuulas Naantalissa tarjoaa Suomen parhaat ruokaelämykset5.12.2023 07:51:00 EET | Tiedote

"Jotain erilaista ja innovatiivista" - Hungry for Finland -kilpailun voitto Naantaliin. Ravintola Tammiston Kuulas tarjoaa Suomen parhaat ruokaelämykset. Hungry for Finland 2023 -ruokamatkailukilpailun voittajaksi on valittu naantalilaisen Tammiston Kuulas -ravintolan kaksi tuotetta: kaikkia aisteja kutkuttava Piknik omenapuun alla ja saariston makuja tarjoava Taste of Archipelago -tapahtuma.

Piknik Omenapuun alla ja Taste of Archipelago Naantalista Suomen paras ruokamatkailutuote 202330.11.2023 15:15:00 EET | Tiedote

Hungry for Finland Ruokamatkailukilpailun arviointiraati on valinnut naantalilaisen Tammiston Kuulas-ravintolan Piknik Omenapuun alla ja Taste of Archipelago -tapahtuman Suomen parhaaksi ruokamatkailutuotteeksi 2023. Palkinnon jakoi maa- ja metsätalousministeri Sari Essayah. Kilpailuun osallistui 46 monipuolista ja tasokasta tuotetta ammattilaissarjassa. Tänä vuonna erityistavoite oli saada mukaan vastuullisuuteen ja paikallisuuteen perustuvia tuotteita. Myös muut naantalilaiset yritykset ovat keränneet merkittäviä palkintoja loppuvuoden aikana, ja ne tarjoavat asiakkailleen elämyksellisiä ja vastuullisia tuotteita.