Huvipuistohistoriaa huutokaupattavana!

Linnanmäen Huvipuisto myy rakastetun Vekkulan osia nettihuutokaupassa, joka alkaa maanantaina 11.12.2017. Nyt varsinainen myyntikohteiden lista on paljastettu. Huutokaupasta saatavat myyntituotot ohjataan lastensuojelutyöhön.

Linnanmäen Vekkula

Linnanmäen legendaarisen Vekkulan palvelusvuodet tulivat täyteen lokakuussa. Ikonisen huvipuistoelämyksen osia myydään nettihuutokaupassa 11.-21.12.2017, jonka aikana kaikilla halukkailla on mahdollisuus tehdä tarjous haluamastaan Vekkulan osasta.

- Vekkula on tunnettu osa suomalaista huvipuistohistoriaa ja käynti elämyskohteessa liittyy monen lapsuusmuistoihin.Päätimmekin järjestää suuren kysynnän vuoksi kaikille avoimen huutokaupan, jonka tuotot ohjataan lastensuojelutyöhön, kertoo Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.

Vuodesta 1961 suomalaisia ilostuttaneen Vekkulan huutokaupattaviin osiin on valittu seuraavat suositut ja muistoja herättävät kohteet:

• Iso lasikuitupelle
  • Keinuvan kajuutan irtaimistoa (mm. mies tynnyrissä, aarrearkku, taso, hylly, myrskylyhty, ruori)
  • Pyörivä tynnyri moottorilla
  • Riippusilta
  • Vekkulan portaat (liikkuvat ja kiinteät)
  • Sukellusveneen torni
  • Peilisalin patsaat

Tarkemmat tiedot ja kuvat tuotteista löytyvät www.huutokaupat.com -portaalin etusivulta maanantaista 11.12. klo 8.30. alkaen.

Huuda itsellesi pala huvittelun hurmaa!

Linnanmäen Vekkula

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle. Vuonna 2016 lahjoitettiin 4,3 miljoonaa euroa ja tavoite vuodelle 2017 on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat suomalaista lastensuojelutyötä.

KUTSU lehdistötilaisuuteen: Hyppää Taigan siiville jo ennakkoon Valokarnevaalin loistavien tähtihetkien lomassa!27.9.2018 12:23Tiedote

Päivä: To 11.10.2018 Klo: 14-15.30 (ilmoittautuminen klo 14, tilaisuus alkaa klo 14.30) Paikka: Linnanmäen Huvipuisto, Pohjoinen sisäänkäynti, Tivolikuja 1, Helsinki Ilmoittautuminen lomakkeella, päättyy pe 5.10. klo 12.00 Tervetuloa kuulemaan, miten Linnanmäen kaikkien aikojen isoin hanke, Taiga-ratalaitteen rakentaminen, edistyy. Paljastamme lehdistötilaisuudessa myös koko rataprofiilin ja saatte Kinossamme esimakua, miltä laitteen kyyti tulee tuntumaan. Haluamme kutsua lehdistön edustajat myös kokemaan Linnanmäen 14. Valokarnevaalin, jonne Ivana Helsinki on suunnitellut loistavia tähtihetkiä. Lehdistötilaisuudessa Paola Suhonen on paikalla kertomassa, miten Valokarnevaalilla tulee yhdistymään muoti, musiikki ja valo. Lehdistötilaisuus kestää noin tunnin (klo 15.30 asti), jonka jälkeen on mahdollisuus kokea kaverin kanssa Valokarnevaalin tähtihetket puiston avautuessa samaan aikaan! Linnanmäki antaa osallistujille omatoimista tutustumista varten kaksi ranneketta. Huomaathan, että til

Valokarnevaali täynnä säkenöiviä tähtihetkiä27.9.2018 11:11Tiedote

Helsingin perinteisiin piirtynyt Valokarnevaali saa Linnanmäen säkenöimään lokakuussa. Tänä vuonna teematapahtumassa nähdään ainutlaatuisia tähtihetkiä, jotka ovat suunniteltu yhteistyössä Ivana Helsingin kanssa. Valokarnevaali huipentuu kauden päätösviikonloppuna, kun puistossa nähdään kahtena iltana DJ Alex Mattsonin esitys, jonka kruunaa loistava lasershow! Karnevaali järjestetään 11.-21.10.2018.