Huvipuistohistoriaa huutokaupattavana!

Linnanmäen Huvipuisto myy rakastetun Vekkulan osia nettihuutokaupassa, joka alkaa maanantaina 11.12.2017. Nyt varsinainen myyntikohteiden lista on paljastettu. Huutokaupasta saatavat myyntituotot ohjataan lastensuojelutyöhön.

Linnanmäen Vekkula

Linnanmäen legendaarisen Vekkulan palvelusvuodet tulivat täyteen lokakuussa. Ikonisen huvipuistoelämyksen osia myydään nettihuutokaupassa 11.-21.12.2017, jonka aikana kaikilla halukkailla on mahdollisuus tehdä tarjous haluamastaan Vekkulan osasta.

- Vekkula on tunnettu osa suomalaista huvipuistohistoriaa ja käynti elämyskohteessa liittyy monen lapsuusmuistoihin.Päätimmekin järjestää suuren kysynnän vuoksi kaikille avoimen huutokaupan, jonka tuotot ohjataan lastensuojelutyöhön, kertoo Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin.

Vuodesta 1961 suomalaisia ilostuttaneen Vekkulan huutokaupattaviin osiin on valittu seuraavat suositut ja muistoja herättävät kohteet:

• Iso lasikuitupelle
  • Keinuvan kajuutan irtaimistoa (mm. mies tynnyrissä, aarrearkku, taso, hylly, myrskylyhty, ruori)
  • Pyörivä tynnyri moottorilla
  • Riippusilta
  • Vekkulan portaat (liikkuvat ja kiinteät)
  • Sukellusveneen torni
  • Peilisalin patsaat

Tarkemmat tiedot ja kuvat tuotteista löytyvät www.huutokaupat.com -portaalin etusivulta maanantaista 11.12. klo 8.30. alkaen.

Huuda itsellesi pala huvittelun hurmaa!

Linnanmäen Vekkula

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle. Vuonna 2016 lahjoitettiin 4,3 miljoonaa euroa ja tavoite vuodelle 2017 on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat suomalaista lastensuojelutyötä.