Hypo julkistaa Asuntomarkkinakatsauksen perjantaina 3.5. klo 0:01

Ennakkotiedote Hypon Asuntomarkkinakatsauksesta 2/2019: Asuntokaupoilla kohtalon kevät: ähky vai alku? Varhain perjantaiaamuna 3. toukokuuta klo 0:01

Uusia asuntoja valmistuu eniten 27 vuoteen. Samalla vanhojen asuntojen kauppa tökkii nousukauden jälkilöylyistä huolimatta. Ähky vai uusi alku? Hypon Asuntomarkkinakatsaus avaa ilmiön syyt ja seuraukset perjantaina 3. toukokuuta heti keskiyön jälkeen klo 0:01.

Osavuosikatsauksen 1.1.–31.3.2019 mukaan Hypo-konsernin tase oli 3,4 miljardia euroa, ydinvakavaraisuus 12,2 %, luottokanta 2,6 miljardia euroa, talletukset 1,7 miljardia euroa, järjestämättömät luotot 0,09 % ja liikevoitto 1,4 miljoonaa euroa. Asiakkaita konsernilla on yli 27 000.