Hypon Asuntomarkkinakatsaus perjantaina 27.8.2021 klo 0:01

Ennakkotiedote asuntomarkkinakatsauksesta 3/2021: Millaisia ovat tulikuumien asuntomarkkinoiden uudet ilmiöt? Asuntojen hinnat ovat sekä nousussa että laskussa, mutta millaiselta näyttää ensi vuosikymmen? Ja mikä onkaan palveluiden merkitys? Hypon Asuntomarkkinakatsaus julki varhain yöllä perjantaina 27. elokuuta 2021 klo 0:01.

Osavuosikatsauksen 1.1.–31.3.2021 mukaan Hypo-konsernin tase oli 3,5 miljardia euroa, ydinvakavaraisuus 13,5 %, luottokanta 2,6 miljardia euroa, talletukset 1,6 miljardia euroa, järjestämättömät luotot 0,1 % ja liikevoitto 1,1 miljoonaa euroa. Asiakkaita konsernilla on yli 27 000.

Korona, korot ja kaupungistuminen21.5.2021 00:05:00 EEST | Tiedote

Hypon Asuntomarkkinakatsaus 1/2021, no. 77 - Kolme vahvaa k:ta eli korona, korot ja kaupungistuminen ohjaavat kuumana käyvää asuntokauppaa. Yksi koronakriisin suurimpia yllätyksiä on se, ettei pahin pandemia 100 vuoteen suinkaan karkottanut kasvukeskusten vetovoimaa, vaan kasvukolmion kärjet ovat entistäkin valovoimaisemmat. Eurot eivät valehtele. Asuntorahoittajien luottamus suomalaisiin kaupunkialueisiin vahvistuu entisestään.