Hyvä haastateltava -koulutus 2.9.2019

Yrittäjä, sinun kannattaa näkyä mediassa! Tule aamiaiskoulutukseen kuulemaan, miten media toimii ja kuinka voit itse olla hyvä haastateltava.

Kuulet myös uusia tuulia lehdistötiedotteiden hyödyistä. Konkaritoimittajat Terhi Friman ja Anne Lampinen kertovat mukaansa tempaavasti, kuinka toimittajien kanssa tullaan juttuun, jotta nämä olisivat yhteistyökykyisiä ja yritys saisi mediassa ajamansa asian positiivisesti esille. Toisinkin voi käydä, jos saat toimittajan takajaloilleen.

Varaa paikkasi heti, viimeistään 23.8. mennessä: annemarie.lampinen@gmail.com

koulutuksen hinta 20 euroa + alv 24 %.
Paikka: Hotelli Arthur,  Vuorikatu 19, 00100 Helsinki
Tarjolla monipuolinen ja terveellinen aamiainen.

Tilaisuuteen osallistuvilla on mahdollisuus saada viestintäkartoitus 52 euroa + alv 24 % ja viestintäsuunnitelma omalle yritykselle 120 euroa + alv 24 %.

Ilmoittautumiset:

annemarie.lampinen@gmail.con