Miele Oy

Hyvä liesituuletin ei pidä turhaa melua itsestään

Liesituuletin lienee keittiön koneista vaatimattomin. Siinä missä uunia ja keittotasoa vertaillaan ja harkitaan tarkkaan, liesituuletin jää usein toisarvoiseen asemaan. Kuluttaja-lehti 1/2020 testasi liesituulettimet ja valitsi Miele DA 3366 -mallin testin voittajaksi.
Miele DA 3366 liesituuletin, testivoittaja

Liesituulettimella on tärkeä tehtävä ruoanlaitossa. Siinä missä astianpesukone huolehtii keittiön siisteydestä illan päätteeksi, liesituuletin huolehtii viihtyisyydestä, siisteydestä ja usein myös valaistuksesta ruoanlaiton aikana.

Testivoittaja: Miele DA 3366

Kuluttaja-lehti 1/2020 testasi hormiin poistavia ja huonetilaan palauttavia liesituulettimia. Arvostelukriteereinä olivat suorituskyky, käyttömukavuus, melu ja lujuus. Miele DA 3366 sai Kuluttaja-lehden testissä 76/100 pistettä ja voitti testin selvällä piste-erolla seuraavaan (70/100). Yhteenvedossa todetaan ”Hyvää: Oikein hyvä rasvansuodatus. Rasvasuodatin erittäin helposti vaihdettavissa. Erittäin hyvät käyttöohjeet. Erittäin hiljainen.” Miele DA 3366 -liesituuletin on myynnissä sekä keittiö- että kodinkoneliikkeissä.

Mielellä vaihtoehto jokaiseen asennustapaan

Mielen liesituuletinmallisto kattaa intohimoisen ruoanlaittajan vaatimukset sekä toimintojen että ulkonäön ja asennustavan perusteella. Perinteisten seinä- ja saarekeliesituulettimien rinnalle on tullut myös työtason pintaan asennettavat sekä induktiotasoon yhdistetyt liesituulettimet, jotka lisäävät jatkuvasti suosiotaan esteettömän näkyvyytensä ansiosta. Mieleltä löytyy liesituulettimia sekä hormiasennukseen että aktiivihiilipuhdistukseen.

Liesituuletin on osa älykotia

Osa Mielen liesituulettimista on varustettu WLAN-yhteydellä. Miksi ihmeessä, saatat nyt kysyä? Mielen WLAN-yhteydellä varustetut keittiölaitteet ovat yhteydessä toisiinsa ja hallittavissa Mielen älypuhelinsovelluksen avulla. Arkea helpottava ominaisuus on, että Miele-liesituuletin tunnistaa samassa verkossa toimivan keittotason ja käynnistyy automaattisesti, kun levy kytkeytyy päälle. Ja kun keittotasolle asetetaan useampia paistoastioita, liesituuletin ymmärtää automaattisesti lisätä tehoa.

Miele DA 3366 liesituuletin, testivoittaja

Miele Oy
Porttikaari 6
01200 VANTAA

09 875 970https://www.miele.fI

Miele on vuonna 1899 perustettu saksalainen laadukkaiden kodinkoneiden ja ammattilaitteiden valmistaja. Toimintaa on ohjannut perustamisesta lähtien sanonta "Immer besser" - "Yhä paremmin". Miele panostaa tuotteissaan korkeaan laatuun, pitkään käyttöikään ja vastuullisuuteen niin valmistuksessa kuin suhteessa työntekijöihin, kumppaneihin ja asiakkaisiin. Yrityksen visiona on olla maailman luotetuin ja halutuin premium-brändi.

Perheyrityksen palveluksessa on maailmanlaajuisesti yli 20.000 työntekijää. Suomalainen tytäryhtiö Miele Oy perustettiin vuonna 1976 ja tänä päivänä mieleläisiä on noin 60 erilaisissa myynnin ja markkinoinnin, talouden sekä teknisen alan tehtävissä Suomessa. Lisätietoa yrityksestä löydät kotisivuiltamme www.miele.fi