Hyvän mielen projekti SydänVaasa saa jatkoa - Haluatko yllättää läheisesi?

SydänVaasa on ohjelma, jonka tarkoitus on yllättää ja ilahduttaa vaasalaisia henkilöitä. Idean äiti on vaasalainen hyväntekeväisyyskonkari Karin Toivola, joka halusi toteuttaa SuomiLove formaattia mukailevan videosarjan, jossa hakija yllättää läheisensä hänelle tärkeällä tavalla.

SydänVaasa -logo

SydänVaasa -ohjelman ensimmäiset jaksot toteutettiin Vamian media- ja merkonomiopiskelijoiden projektina keväällä 2021 ja ne saivat suuren suosion. Jaksot ovat nähtävissä YouTubessa SydänVaasa -kanavalla

SydänVaasa -ohjelma jatkuu ensi vuonna uusilla jaksoilla ja uuden opiskelijatyöryhmän kanssa, joka suunnittelee ja toteuttaa ideat sekä yllätyspäivän kuvaukset. Projekti on osa toiminnallista oppimista, jossa harjoitellaan asioita käytännön projektien kautta.

Haluatko yllättää läheisesi?

SydänVaasa -ohjelmaan voi hakea kuka tahansa vaasalainen, joka haluaa yllättää läheisensä. Osallistujat voivat kertoa läheisilleen välittämisestä, rakkaudesta tai miksei jopa kosia! Tarkoituksena on löytää inspiroivia ja erityisiä tarinoita, suunnitella niiden ympärille yllätys ja toteuttaa ne kevään 2022 aikana.

Hakemukset voi lähettää 31.12.2021 mennessä osoitteeseen sydanvaasa@gmail.com. Liitä hakemukseen tarinan lisäksi nimesi ja puhelinnumerosi. Vamian opiskelijat valitsevat tammikuussa hakijoista sopivat henkilöt, joiden kanssa ryhtyvät suunnittelemaan yllätettävälle sopivaa yllätystä.

SydänVaasa -logo

Vamias studerande deltar i Karin Toivolas Julpåsen-insamling – Kom med och skapa julstämning för mindre bemedlade familjer i Vasa!29.11.2021 12:06:20 EET | Tiedote

Den traditionella Julpåsen-insamlingen, som Karin Toivola har tagit initiativ till, ordnas i år redan för tionde gången. Tredje läsårets merkonomstuderande vid Vamia är i år med och ordnar insamlingen. Projektet ingår i att lära sig genom att göra, då studerandena får öva att göra olika saker genom att delta i projekt i praktiken.