Hämeen Laaturemontti OyHämeen Laaturemontti OyHämeen Laaturemontti Oy

Hyväntekeväisyyshuutokauppa Lohjalla - meklarina huutokauppakeisari Aki Palsanmäki

Hämeen Laaturemontti järjestää 11.2.2018 klo 13:00 alkaen Lohjalla uuden toimipaikan avajaiset, jonne kaikki halukkaat ovat tervetulleita. Tapahtumassa kävijät pääsevät juttelemaan ja vaihtamaan ajatuksia toimitusjohtaja Kimmo ”Hiace-Kimmo” Riihimäen kanssa. 500:lle ensimmäiselle kävijälle on tarjolla maukasta läskillä höystettyä hernesoppaa ja tietenkin munkkikahvit!

Avajaisten ohjelmassa on hyväntekeväisyyshuutokauppa, jonka meklarina toimii Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki tietenkin yhdessä Helin ja Markun kanssa. Huutokaupan tuotot ohjataanhyväntekeväisyyteen paikallisille urheiluseuroille ja HOPE Lohjan kautta lasten ja nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Huutokaupattavat tavarat tulevat paikallisilta urheiluseuroilta ja järjestäjältä sekä yhteistyökumppaneilta.

”Koen, että olen saanut niin paljon tukea muilta elämäni aikana, että nyt on hyvä hetki antaa jotain toiseenkin suuntaan samalla, kun juhlimme uuden toimipisteen avajaisia Lohjalla”, Riihimäki sanoo.

Avajaiset ja huutokauppa järjestetään osoitteessa Sauvonrinne 4, 08500 Lohja. Tervetuloa!

Lisätietoja: Kimmo Riihimäki, 040 073 0671, kimmo.riihimaki@laaturemontti.fi

Hämeen Laaturemontti Oy

Hämeen Laaturemontti -konserni on kasvanut yli 500 henkeä työllistäväksi kattoalan kärkiyritykseksi, joka tekee tänä vuonna yli 5000 kattoremonttia. Konserniin kuuluu myös Vesivek-sadevesijärjestelmiä ja kattoturvatuotteita valmistava kotimainen Nesco. Nykyään yritys toimii myös Ruotsissa nimellä Nordisk Takexpress. Hämeen Laaturemontti on tunnettu parhaiten kahden päivän kattoremontti -konseptistaan, jossa asiakkaan koti saadaan säältä suojaan saman päivän aikana.

Lue lisää julkaisijalta Hämeen Laaturemontti Oy

Hämeen Laaturemontin toimitusjohtajan Kimmo Riihimäen nimeä kantava säätiö jakaa kevätlukukauden 2017 päätteeksi stipendejä niin peruskoulun yläluokkien oppilaille kuin myös ammattiin valmistuville nuorille kädentaitajille. Riihimäki haluaa rohkaista nuoria käsityöläisiä hakeutumaan jatko-opiskeluissaan kädentaitoja vaativien ja opettavien alojen pariin. En halua vähätellä lukuaineiden merkitystä, mutta niistä puhuttaessa huomiotta jää usein kaltaiseni, jotka saavat paremmin asioita aikaan käsillään. Kaikki eivät ole hyviä kielissä tai matematiikassa, vaan tykkäävät ja haluavat tehdä käsillään. Haluan kannustaa juuri heitä stipendein, Riihimäki sanoo. Säätiön vuosittain jakamat stipendit on tarkoitettu ensisijaisesti perus- ja ammattikoulun puu-, metalli- ja käsitöiden opiskelijoille. Myös muut kädentaitoja vaativat oppiaineet otetaan huomioon mahdollisuuksien mukaan. Riihimäki kehottaa ihmisiä katsomaan ympärilleen ja miettimään, mihin kaikkeen kädentaitoja tarvitaan myös tulevaisuude