Hyvästi, joululahjojen aiheuttama stressi – Philips Lightingilta löytyy tämän joulun suosikkilahja

Vantaa, Suomi – Joulu on rentoutumisen ja yhdessäolon aikaa, mutta joululahjojen ostaminen saattaa aiheuttaa monelle turhaa päänvaivaa. Usein lahjojen ostaminen vaatii mielikuvitusta ja kekseliäisyyttä. Kukapa ei haluaisi antaa rakkaimmilleen lahjaa, jota he eivät vielä edes tienneet tarvitsevansa? Vastaus tämän vuoden joululahjapähkäilyihin löytyy viimeisimmästä lisäyksestä suosittuun Philips Hue -tuoteperheeseen: Hue Motion Sensor, joka tekee kodin valaistuksesta entistä älykkäämmän.

Philipsin uusi paristoilla toimiva liiketunnistin voidaan asettaa esimerkiksi hyllylle, seinään tai kattoon, josta sen on helppo tallentaa kaikki liikkeet huoneessa. Valot syttyvät automaattisesti, kun astut sisään huoneeseen. Tämän lisäksi valon voimakkuuden voi myös asettaa määräytymään eri vuorokauden aikojen mukaan.

Tunnistin voidaan asettaa myös öisin antamaan pehmeää ja miellyttävää valoa. Näin voimakas valo ei häiritse unenlaatua, vaikka yöllä nousisikin ylös. Päivisin anturi aktivoituu vain, jos päivänvalo ei valaise huonetta riittävästi. Valot voidaan myös asettaa sammumaan, jos huoneessa ei ole ollut liikettä tiettyyn aikaan.

Digitaalinen valoperhe

Hue Motion Sensor voidaan yhdistää muuhun Hue-tuoteperheeseen. Tuoteperhe koostuu muun muassa Hue Starter Kit -aloituspaketista, josta on tullut suosikki jo monien kodissa. Aloituspaketti sisältää reitittimen ja kaksi tai kolme Hue-lamppua. Starter Kit -aloituspakkaus on nostanut kotivalaistuksen kokonaan uudelle tasolle – sen ja suosikkiälylaitteesi avulla voit kontrolloida jopa 50 eri lamppua kotonasi.

Philips Huen avulla oikeanlaisen valaistuksen luominen onnistuu tilanteeseen kuin tilanteeseen. Huen ansiosta voi himmentää valoja tunnelmallisen illallisen ajaksi, nostaa intensiteettiä kotitehtävien tekemiseen tai luoda juhlavan tunnelman lastenhuoneeseen eri värien upeilla yhdistelmillä. Kodin valaistusta voi hallita silloinkin, kun ei itse edes ole siellä. Tämän lisäksi digitaalista valotuoteperhettä voi laajentaa useilla valkoisilla tai värillisillä LED-valoilla, kaukosäätimillä ja nyt myös liiketunnistimilla, joilla valojärjestelmästä saa entistä älykkäämmän. Tässä siis täydellinen lahja henkilölle, jolla on jo kaikkea.

Philips Hue Motion Sensor -liikkeentunnistinta myyvät valikoidut jälleenmyyjät.

Lue lisää Hue Motion Sensor -laitteesta ja Philips Hue -järjestelmästä täältä.

Hue Starter Kit hinnat alkaen 79.95 euroa.

Philips Lighting Finland Oy
Susanna Eestilä
susanna.eestila@philips.com

Philips Lighting (Euronext Amsterdam ticker: LIGHT) on globaali toimija valaistustuotteiden,

-järjestelmien ja -palveluiden alalla. Innovaatiomme luovat arvoa asiakkaillemme, tarjoavat rikkaita käyttäjäkokemuksia ja parantavat elämänlaatua. Toimimme sekä ammatti- että kuluttajamarkkinoilla ja olemme johtava esineiden internetiä (IoT) kotien, rakennusten ja julkisten tilojen valaistuksessa hyödyntävä yritys. Vuonna 2015 myyntimme oli 7,5 miljardia euroa ja työllistimme noin 34 000 henkilöä yli 70 maassa. Uutisia Philips Lightingista löytyy: http://www.newsroom.lighting.philips.com

Tyksiin uusi Philips Ambition-kuvantamislaite ensimmäisenä Suomessa – laitteen tekninen toteutus on uutta Suomen sairaaloissa3.12.2020 07:36:11 EET | Tiedote

Philips Ingenia Ambition 1.5T -magneettikuvauslaite sisältää merkittäviä potilasviihtyvyyttä ja -turvallisuutta sekä ympäristöystävällisyyttä edistäviä innovaatioita. Laitteen suprajohtavan magneetin jäähdytysteknologia on merkittävä teknologinen edistysaskel. Kuvattavana olevalle Tyksin potilaalle voidaan jatkossa tarjota jopa mahdollisuus katsella elokuvaa kuvauksen ajan.

Philips täysin uudenlaiseen yhteistyöhön psykiatrisen hoidon ratkaisujen kehittämiseksi – tavoitteena potilaslähtöisempi hoito18.5.2017 11:20:30 EEST | Tiedote