Igorrr Tavastialle marraskuussa 2021

Igorrr saapuu Tavastialle 23. marraskuuta 2021. Kuva: Svarta Photography

Ranskalainen metallin outolintu ja harvemmin kuljetun tien kulkija Igorrr saapuu Urho Kekkosen kadun rockpyhättöön 23.11.2021. Sooloprojektina uransa aloittanut ranskalaisnero Gautier Serre yhdistelee taiteessaan häpeilemättä lukuisia musiikkityylejä monista metallin alalajeista barokin kautta trip hopiin. Sittemmin täydeksi bändiksi kasvaneen Igorrrin tuorein julkaisu on tänä vuonna ilmestynyt albumi Spirituality and Distortion.

Tavastian keikan monimuotoisen tunnelman täydentävät lämppäreinä esiintyvät miamilainen konemusiikkitaiteilija Otto Von Schirach sekä niin ikään amerikkalainen, yhden miehen metal breakcore -akti Drumcorps.

Konsertin ennakkolipunmyynti on nyt käynnissä Tiketissä.

TuskaLive & Grey Beard esittävät:

IGORRR
Supports: Otto Von Schirach + Drumcorps
23.11.2021 Helsinki - Tavastia
Liput alk. 27,50 €
Ikäraja: K-18 | Ovet klo 19
Ennakot: Tiketti

Promoottori: Jouni Markkanen (jouni@fme.fi)
Lisätiedot konsertista: Niklas Nuppola (niklas@fme.fi)

Igorrr saapuu Tavastialle 23. marraskuuta 2021. Kuva: Svarta Photography
Otto Von Schirach
Drumcorps

Perturbator Tavastialle lokakuussa 20213.12.2020 17:00:00 EET | Tiedote

Pariisilainen synthwave-suuruus Perturbator saapuu Tavastialle, katsontakannasta riippuen, joko valaisemaan tai synkistämään lokakuista iltaa 26.10.2021. Perturbator-nimen takaa löytyy mies nimeltä James Kent, joka omaa taustaa black metal -yhtyeistä. Retrosyntikkasoundeilla herkutteleva Perturbator on 80-luvun äänimaailmaan pohjaavan synthwave-liikkeen nimekkäimpiä tekijöitä. Lämppäreinä Tavastian keikalla nähdään amerikkalainen kokeellisen musiikin airut Health, sekä niin ikään Yhdysvalloista tuleva, yhden miehen industrial doom -yksikkö Author & Punisher. Konsertin ennakkolipunmyynti alkaa Tiketissä torstaina 10.12.2020 klo 11. TuskaLive & Grey Beard esittävät: Perturbator Supports: Health + Author & Punisher 26.10.2021 Helsinki - Tavastia Liput alk. 32,50 € Ikäraja: K-18 | ovet 19 Ennakot: Tiketti Lipunmyynti alkaa to 10.12.2020 klo 11.

Arch Enemy ja Behemoth Helsinkiin marraskuussa 202130.11.2020 18:00:00 EET | Tiedote

Ruotsalainen metallijätti Arch Enemy ja black metallin uudelle tasolle nostanut puolalainen Behemoth saapuvat Helsingin jäähallin Black Boxiin 3. marraskuuta 2021. The European Siege 2021 -kiertueen täydentävät Englannin legendaarinen kuolonmetalliryhmä Carcass sekä melodista metallia työstävä amerikkalainen Unto Others. Konsertin lipunmyynti käynnistyy Tiketissä ja Lippu.fi:ssä keskiviikkona 2.12.2020 klo 11. 90-luvun puolivälissä perustettu Arch Enemy lukeutuu melodisen death metallin ehdottomaan kärkikastiin. Bändillä on takana 10 studioalbumia, ja yhtyeen vokalisti Alissa White-Gluz on metallikentän vakuuttavimpia keulahahmoja. Puolalaisen Behemothin uskomattoman tarkka soitto yhdistettynä loppuun asti hiottuun teatraalisuuteen on nostanut yhtyeen maailman eturivin metalliaktien joukkoon. Behemothin lähes 30-vuotisen uran aikana bändin ulosantiin on nivoutunut puhtaan black metallin lisäksi runsaasti death metal -vaikutteita sekä ripaus Lähi-idän mystiikkaa. Kiertueen muut esiintyj

Rituaalifolkin pioneeriyhtye Heilung saapuu Kulttuuritalolle marraskuussa 202117.9.2020 19:00:00 EEST | Tiedote

Viime vuoden Tuska-festivalilla ylistetyn keikan loihtinut Heilung saapuu Helsingin Kulttuuritalolle 7. marraskuuta 2021. Ilmiöksi muodostunut Heilung on yhdistelmä maagista tunnelmaa, hurmosta ja pohjois-eurooppalaista mytologiaa. Marraskuussa on luvassa mystinen aikamatka Pohjolan historiaan. Yhtye on tunnettu upeasta rekvisiitastaan, kuten sulista, sarvista, nauhoista ja rummuista sekä muun muassa ihmisten luista valmistetuista soittimista. Heilung julkaisi juuri uuden videon Norupo-kappaleesta, joka löytyy yhtyeen viimeisimmältä Futha-nimiseltä albumilta. Video on nähtävissä täällä. HEILUNG 7.11.2021 Helsinki - Kulttuuritalo Lipunhinta alk. 61,00 € Ikärajaton I ovet 19.00 Ennakot: Ticketmaster Lipunmyynti alkaa maanantaina 21.9.2020 klo 11.00. Konsertin tarjoaa yhteistyössä TuskaLive & Grey Beard