Iisalmeen lähes 50 000 euroa uudesta Kulta-Jaska 2 -automaattipelistä

7.6.2017 10:24 | Veikkaus

Voitto osui onnekkaalle pelaajalle lauantaina 3.6.

Iisalmelainen pelaaja voitti Kulta-Jaska 2 -mobiilipelistä liki 50 000 euroa lauantaina. Peli julkaistiin Veikkauksen nettikasinolla maanantaina 29.5.

Uusi Kulta-Jaska 2 -automaattipeli ehti olla Veikkauksen nettikasinolla vasta vajaan viikon, kun onnekas iisalmelainen mobiilipelaaja nappasi siitä 49 458 euron suuruisen jackpot-päävoiton. Tämä tapahtui lauantaina 3.6., ja voitto tuli 1 euron panoksella.

Maanantaina 29.5. julkaistu Kulta-Jaska 2 jatkaa alkuperäisen kullanhuuhdontateemaisen Kulta-Jaskan tarinaa. Se on esikuvansa tavoin monilinjainen peli, jossa arvontakiekoille pyritään saamaan voittavia kuvioyhdistelmiä. Uudenlaisessa bonuspelissä huuhdotaan kultaa, ja lisäksi pelissä voi voittaa vapaapelejä.

Nettikasinon Kulta-Jaska -peliin on myös liitetty usean pelin yhteinen RAY Jackpot, joka voi laueta millä tahansa pelikierroksella panoksesta ja kuvioyhdistelmästä riippumatta. Kasvavan RAY Jackpotin suurin voittopotti lähtee nousemaan 25 000 eurosta. Lauantaina 3.6. se oli ehtinyt kasvaa melkein 50 tonniin.

Kulta-Jaska 2 –peliä voi pelata automaateissa, nettikasinolla ja mobiilipelinä. Veikkauksen tavoitteena on, että Kulta-Jaska 2:sta tulee edeltäjänsä tavoin Suomen suosituin automaattipeli.

Kulta-Jaska 2 -automaattipeli pähkinänkuoressa

• suunniteltu ja toteutettu Veikkauksen omassa pelinkehityksessä
  • netti- ja mobiiliversioita on ollut toteuttamassa oululainen pelitalo LudoCraft
  • 17 voittolinjaa