Ilmarinen etsii Suomen iloisinta yrittäjää

Ilmarinen etsii jälleen Suomen iloisinta yrittäjää. Oletko se sinä tai tunnetko sellaisen? Haemme yrittäjää, joka luo omalla asenteellaan positiivista ilmapiiriä ympärilleen ja tuo iloa asiakkailleen.

Suomen iloisin yrittäjä on haussa jo kuudetta kertaa. Kilpailu jakaa kiitosta hyvästä työstä ja edistää parempaa arkea työpaikoilla. Tavoitteena on nostaa esiin työhyvinvoinnin tärkeys positiivisten yrittäjätarinoiden kautta.

Yrittäjän hyvinvointi vaikuttaa laajalle

Yrittäjän hyvinvointi on yrityksen kulmakivi.

– Yrittäjän hyvinvointi heijastuu laajalle, joten omasta hyvinvoinnistaan ja jaksamisestaan on tärkeää pitää huolta, Ilmarisen työkykyjohtaja Kristiina Halonen sanoo.

Kun työn imu vie mennessään, venyvät työpäivät monesti pitkiksi. Jos liiallinen työnteko jää tavaksi, se alkaa syödä voimia. Riittävä palautuminen ja itsensä johtaminen ovat avainasemassa.

– Koska yrittäjä on vastuussa omasta työkyvystään, on omien rajojen tunnistaminen tärkeää. Omista voimavaroista huolehtimisella on selvä yhteys hyvään työsuoritukseen ja yrityksen taloudelliseen menestymiseen. Hyvinvoiva yrittäjä tuo innostusta työyhteisöön ja kannustaa yhä parempiin tuloksiin, Halonen jatkaa.

Ehdota iloista yrittäjää mukaan kisaan

Suomen iloisin yrittäjä -kilpailu on kerännyt vuosittain runsaasti ehdotuksia ja yleisöääniä. Viime vuonna Suomen iloisin yrittäjä -kisan voitti Beauty Experience Lauri Salmen yrittäjä Lauri Salmi. Hän sai finalistivaiheessa yli 31 000 ääntä. Viime vuonna kisassa oli mukana 459 yrittäjää, ja yleisöääniä annettiin kaikkiaan reilut 80 000.

– Olemme vuosittain tavoittaneet kilpailun myötä upeita yrittäjiä ympäri Suomen. On hienoa, miten kilpailu on saanut ihmiset tsemppaamaan toisiaan ja pohtimaan työhyvinvoinnin merkitystä. Odotamme jälleen kisaa ja erilaisia yrittäjätarinoita innolla, markkinointipäällikkö Mari Merilampi Ilmarisesta sanoo.

Lue lisää ja osallistu: ilmarinen.fi/suomeniloisinyrittaja

FAKTA: Suomen iloisin yrittäjä 2019 -kisa alkaa – ehdota ja osallistu!

• Kilpailuun voivat osallistua kaikki suomalaiset yrittäjät, jotka työllistävät itsensä lisäksi 1–10 henkilöä. Kuka tahansa voi ilmoittaa yrittäjän mukaan kilpailuun ja kuka tahansa voi äänestää suosikkiaan Ilmarisen verkkosivuilla.
  • Kilpailuaika on 13.8. klo 10.00–30.8.2019 klo 16.00. Tämän jälkeen 3–5 Ilmarisen tuomariston valitsemaa yrittäjää pääsee finaaliin. Finalisteja voi äänestää 4.–13.9.2019. Voittaja julkistetaan 18.9.2019 Ilmarisen verkkosivuilla.
  • Kilpailun säännöt löytyvät Ilmarisen verkkosivuilta.

Lisätiedot:

Kristiina Halonen, työkykyjohtaja, p. 050 380 3868, kristiina.halonen@ilmarinen.fi
Mari Merilampi, markkinointipäällikkö, p. 050 539 8599, mari.merilampi@ilmarinen.fi

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme noin 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 57 miljardin euron sijoitusvarallisuus.