Ilmarisen hallitukseen uusia jäseniä, hallintoneuvoston puheenjohtajaksi Ilkka Hämälä

Ilmarisen hallituksen uusiksi jäseniksi on valittu STTK:n viestinnästä ja HR:sta vastaava johtaja Marja-Liisa Rajakangas, Kesko Oyj:n talous- ja rahoitusjohtaja Jukka Erlund sekä Keskisuomalainen Oyj:n konsernijohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi. Ilmarisen hallintoneuvosto päätti nimityksistä kokouksessaan 2.3.2021.

Rajakangas korvaa Ilmarisen hallituksessa tehtävänsä joulukuussa jättäneen Katarina Murron, ja hänen hallitustehtävänsä alkaa välittömästiErlund ja Kangaskorpi aloittavat hallituksen jäseninä vuoden 2021 yhtiökokouksen jälkeen. Hallituksesta jäävät tuolloin pois erovuorossa olevat Juho Nummela ja Kristian Pullola.

Myös Ilmarisen hallintoneuvoston puheenjohtaja vaihtuu. Nykyinen puheenjohtaja Matti Kähkönen jatkaa tehtävässä yhtiökokoukseen saakka, minkä jälkeen puheenjohtajan tehtävä siirtyy Metsä Groupin pääjohtajalle Ilkka HämälälleHämälä on ollut Ilmarisen hallintoneuvoston jäsen vuodesta 2009

Uudet hallintoneuvoston jäsenet erovuorossa olevien jäsenten tilalle valitsee yhtiökokous. Ilmarisen yhtiökokous järjestetään 25.3.2021.

Lisätietoja:

Leena Siirala, lakiasiainjohtaja, Ilmarinen, p. 050 483 4263