Ilmarisen toimitusjohtaja vaihtuu

Ilmarisen toimitusjohtaja Timo Ritakallio siirtyy OP Ryhmän pääjohtajaksi maaliskuussa 2018. Ritakallio jatkaa siihen asti Ilmarisen toimitusjohtajana. Ilmarisen hallitus on käynnistänyt uuden toimitusjohtajan haun.

"Ilmarinen on vahvassa taloudellisessa kunnossa. Timo Ritakalliolla on ollut avainrooli Ilmarisen ja Eteran yhdistymisen valmistelussa, ja olen iloinen siitä, että suunniteltu yhdistyminen saadaan toteutettua hänen johdollaan. Tulevan toimitusjohtajan johdolla jatketaan Ilmarisen kehittämistä entistäkin vahvemmaksi, tässä ajassa eläväksi innovatiiviseksi ja ketteräksi palveluyritykseksi, joka tarjoaa alan parhaat asiakasedut", sanoo Ilmarisen hallituksen puheenjohtaja Mikko Helander.

”Seuraavan puoli vuotta keskityn täysillä Ilmarisen johtamiseen sekä Ilmarisen ja Eteran yhdistymisprosessin läpivientiin suunnitellusti. Yhdistyminen on ennen muuta asiakkaidemme etu, ja yhdessä Ilmarisen erinomaisen joukkueen kanssa rakennamme entistäkin kustannustehokkaampaa ja vetovoimaisempaa Ilmarista, joka hyödyntää tehokkaasti digitalisaation mahdollisuuksia”, sanoo Ilmarisen toimitusjohtaja Timo Ritakallio.

Lisätietoja:

Ilmarisen hallituksen puheenjohtaja Mikko Helander, yhteydenotot Ilmarisen viestinnän kautta p. 010 284 2570.

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Noin 590 asiantuntijan voimin edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 900 000 ihmisen eläketurvasta. Lähes kolmannes suomalaisista yrityksistä on asiakkaitamme ja eläkevastuiden katteena oleva sijoitusomaisuutemme on yli 38 miljardia euroa.