Ilmarisen toimitusjohtajan tehtävät Stefan Björkmanille

Ilmarisen toimitusjohtajan tehtäviä hoitaa 1. maaliskuuta 2018 alkaen varatoimitusjohtaja, toimitusjohtajan sijainen Stefan Björkman.

Ilmarisen edellinen toimitusjohtaja Timo Ritakallio on siirtynyt OP Ryhmän pääjohtajaksi maaliskuun alusta alkaen.

Ilmarisen uudeksi toimitusjohtajaksi valittu Jouko Pölönen aloittaa Ilmarisen palveluksessa 1. toukokuuta 2018. Hän ottaa vastaan toimitusjohtajan tehtävät myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Ilmarisen hallitus nimitti Pölösen tehtävään joulukuussa. Hän siirtyy Ilmariseen OP Ryhmän pankkiliiketoiminnan johtajan paikalta.

Lue lisää nimitystiedotteesta.

Lisätietoja:

• Mikko Helander, Ilmarisen hallituksen puheenjohtaja, p. 010 532 2301
  • llmarisen viestintä p. 010 284 2570

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 1,1 miljoonaan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 46 miljardin euron sijoitusvarallisuus.