Ilmarisen työkykyjohtajaksi Kristiina Halonen

Ilmarisen työkykyjohtajaksi on nimitetty TkT, KTM Kristiina Halonen. Hänen tehtävänään on johtaa ja kehittää Ilmarisen työkykypalveluja.

Kristiina Halonen siirtyy tehtävään Työterveyslaitoksesta, jossa hän on johtanut Työkyky ja työurat -tutkimus- ja palveluyksikköä. Aiemmin hän on työskennellyt mm. Pertec Consultingissa johtamisen konsulttina, ODUM Oy:n liiketoiminnan kehitysjohtajana, eQ Onlinen henkilöstöjohtajana sekä Kalevala Korun kehitys- ja henkilöstöpäällikkönä. Halonen on väitellyt tohtoriksi Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulun tuotantotalouden laitokselta, johtamisen ja työpsykologian laboratoriosta.

Ilmarisessa Halonen vastaa työkykypalveluista ja -tutkimuksesta sekä Parempaa työelämää -palvelujen kehittämisestä.

– Kristiinan pitkä kokemus ja monipuolinen osaaminen vahvistaa Ilmarisen asemaa työkykyjohtamisen edelläkävijänä. Työkyvyttömyysriskin hallinta on keskeinen osa työeläkeyhtiön toimintaa ja laadukkailla työkykyjohtamisen palveluilla tuemme työkykyä, tuottavuutta ja menestystä asiakasyrityksissämme. Hyvinvoiva henkilöstö tekee parempaa tulosta ja on strateginen menestystekijä, siksi työkykyjohtamiseen kannattaa satsata, sanoo Ilmarisen asiakkuusjohtaja Pekka Puustinen.

– Tämä on hieno mahdollisuus päästä rakentamaan yhdessä Ilmarisen työkykyjohtamisen ammattilaisten kanssa entistä vaikuttavampia työkykypalveluja. Lisäksi odotan innolla, että pääsen tekemään Ilmarisen asiakasyritysten kanssa strategista yhteistyötä tuottaaksemme asiakasorganisaatioille lisää työkykyisiä päiviä, Kristiina Halonen sanoo.

Kristiina Halonen aloittaa Ilmarisessa 1.6.2018. Hän on Asiakkuudet ja työkyky -linjan johtoryhmän jäsen ja raportoi tehtävässä asiakkuusjohtaja Pekka Puustiselle.

Lisätietoja:

• Kristiina Halonen, p. 050 380 3868
  • Pekka Puustinen, asiakkuusjohtaja, p. 040 839 0813

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme yli 1,1 miljoonaan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on 47 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Sopivaa työtä kaikille – osatyökykyisissä merkittävä hyödyntämätön potentiaali työmarkkinoille15.11.2018 11:00Tiedote

Osatyökykyisten heikosta työllistymisestä aiheutuvan toteutumattoman työpanoksen arvioidaan olevan 1,3 miljardia euroa vuodessa, selviää Ilmarisen laskelmasta. Ilmarisen yhteistyökumppaneineen kokoama Sopivaa työtä kaikille -kokonaisuus tarjoaa tietoa erityisesti työnantajille. Tavoitteena on lisätä tietoa ja edistää osatyökykyisten henkilöiden työllistymistä.

Postitaloa tyhjennettiin hajun vuoksi - vaaratilanne on ohi9.11.2018 11:59Tiedote

Helsingin Postitalossa levisi perjantaina aamupäivällä remontista aiheutunutta voimakasta hajua, mikä vuoksi pelastuslaitos evakuoi ihmisiä talosta. Kiinteistössä on tehty neljännen kerroksen terassin vedeneristystyötä, jossa on urakoitsijalta saadun tiedon mukaan käytetty Siplast Primer -nimistä eristysainetta. Eristysaineen hajua levisi ilmanvaihdon kautta osaan kiinteistön tiloista. Pelastuslaitos ja poliisi olivat paikan päällä selvittämässä tilannetta. Pelastuslaitoksen mukaan noin 20 henkilöä sai oireita ja heidän tilansa on tutkittu. Tiloihin palaaminen on Pelastuslaitoksen mukaan nyt turvallista. Hajuhaittaa poistetaan tuuletuksella. Toistaiseksi ei ole tiedossa, miksi haju oli päässyt leviämään ilmanvaihtoon. Asian selvittämistä jatketaan. Helsingin ydinkeskustassa sijaitseva Postitalo on Ilmarisen omistama kiinteistö. Lisätietoja: Tomi Aimonen, kiinteistöjohtaja, Ilmarinen, 050 366 7501 Vesa Berg, palomestari, Helsingin pelastuslaitos p. 0500 601 326