Ilmarisen työkykyjohtajaksi Kristiina Halonen

Ilmarisen työkykyjohtajaksi on nimitetty TkT, KTM Kristiina Halonen. Hänen tehtävänään on johtaa ja kehittää Ilmarisen työkykypalveluja.

Kristiina Halonen siirtyy tehtävään Työterveyslaitoksesta, jossa hän on johtanut Työkyky ja työurat -tutkimus- ja palveluyksikköä. Aiemmin hän on työskennellyt mm. Pertec Consultingissa johtamisen konsulttina, ODUM Oy:n liiketoiminnan kehitysjohtajana, eQ Onlinen henkilöstöjohtajana sekä Kalevala Korun kehitys- ja henkilöstöpäällikkönä. Halonen on väitellyt tohtoriksi Aalto-yliopiston perustieteiden korkeakoulun tuotantotalouden laitokselta, johtamisen ja työpsykologian laboratoriosta.

Ilmarisessa Halonen vastaa työkykypalveluista ja -tutkimuksesta sekä Parempaa työelämää -palvelujen kehittämisestä.

– Kristiinan pitkä kokemus ja monipuolinen osaaminen vahvistaa Ilmarisen asemaa työkykyjohtamisen edelläkävijänä. Työkyvyttömyysriskin hallinta on keskeinen osa työeläkeyhtiön toimintaa ja laadukkailla työkykyjohtamisen palveluilla tuemme työkykyä, tuottavuutta ja menestystä asiakasyrityksissämme. Hyvinvoiva henkilöstö tekee parempaa tulosta ja on strateginen menestystekijä, siksi työkykyjohtamiseen kannattaa satsata, sanoo Ilmarisen asiakkuusjohtaja Pekka Puustinen.

– Tämä on hieno mahdollisuus päästä rakentamaan yhdessä Ilmarisen työkykyjohtamisen ammattilaisten kanssa entistä vaikuttavampia työkykypalveluja. Lisäksi odotan innolla, että pääsen tekemään Ilmarisen asiakasyritysten kanssa strategista yhteistyötä tuottaaksemme asiakasorganisaatioille lisää työkykyisiä päiviä, Kristiina Halonen sanoo.

Kristiina Halonen aloittaa Ilmarisessa 1.6.2018. Hän on Asiakkuudet ja työkyky -linjan johtoryhmän jäsen ja raportoi tehtävässä asiakkuusjohtaja Pekka Puustiselle.

Lisätietoja:

• Kristiina Halonen, p. 050 380 3868
  • Pekka Puustinen, asiakkuusjohtaja, p. 040 839 0813

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 1,1 miljoonaan ihmisen eläketurvasta. Eläkevastuiden katteena on yli 46 miljardin euron sijoitusvarallisuus.

Kysely: Puolet yrityksistä ei tunnista tulorekisterin vaikutuksia toimintaansa17.9.2018 13:49Tiedote

Yritysten ja tilitoimistojen tulorekisteritietous on kasvanut viime keväästä, mutta etenkin yrityksillä riittää tuntemuksessa vielä parannettavaa. Ilmarisen tuoreen kyselyn mukaan 96 % tilitoimistoista ja lähes 70 % yritysten palkka- ja taloushallinnossa työskentelevistä tiesi, mikä tulorekisteri on. Tulorekisterin vaikutukset toimintaan tiedosti 80 % tilitoimistoista ja 50 % yrityksistä.