Ilmavirta SY:n kaupalliseksi johtajaksi

Suomen Yrittäjien kaupalliseksi johtajaksi on nimitetty tradenomi Kimmo Ilmavirta, 41. Hän aloittaa tehtävässään syyskuussa. Ilmavirran vastuulle tulevat SY:n jäsenmyynti, markkinointi, kumppanuudet ja liiketoiminta. Ilmavirta toimii myös Suomen Yrittäjien Sypoint Oy:n toimitusjohtajana.

”Haluamme vahvistaa Yrittäjien myyntiä ja markkinointia sekä liiketoimintaa, ja sitä kautta koko järjestöperheen taloudellista kivijalkaa”, toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen sanoo.

Ilmavirta toimii tällä hetkellä DHL Expressissä nimikkeellä head of sales. Hän on toiminut aiemmin mm. Alma Mediassa, Sanomalla ja Infront Finlandilla.

”Yrittäjyys on aina ollut lähellä sydäntäni ja arvostan yrittäjiä valtavasti. Olen todella innoissani päästessäni mukaan kehittämään Suomen Yrittäjien toimintaa”, Ilmavirta kommentoi.

Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen, puh. 0405041944
Kaupallinen johtaja (syyskuusta 2022 alkaen) Kimmo Ilmavirta, puh. 0401685949

Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinto Laura Niemen väitöstutkimukselle “Vuorovaikutuksellinen näkökulma yrittäjyyteen: Kohti uuden arvon yhteisluomisen ymmärtämistä”22.9.2022 16:00:00 EEST | Tiedote

Boardmanin Liikkeenjohdollinen tutkimusryhmä (LJT) jakoi 22. syyskuuta 2022 ensimmäistä kertaa Vuoden Yrittäjyystutkimus -tunnustuspalkinnon. Palkinto myönnetään ansioituneelle, suomalaisessa yliopistossa, korkeakoulussa tai tutkimuslaitoksessa toteutetulle yrittäjyystutkimukselle. Palkittavan tutkimuksen valinnassa keskeinen kriteeri on tutkimustulosten käytännön hyödynnettävyys yritystoiminnassa.