Ilmoittaudu Minari ja Lupaava nuori nainen -pressinäytöksiin

Finnkinon elokuvalevitys aloittaa lehdistönäytökset tauon jälkeen elokuvista Minari ja Lupaava nuori nainen. Näytökset järjestetään vain Helsingissä ennakkoon ilmoittautuneille.

Finnkinon elokuvalevitys valmistautuu julkaisemaan ensimmäiset ensi-iltaelokuvansa elokuvateattereissa viiden kuukauden tauon jälkeen. Koronan rajoittaessa elokuvateattereiden aukioloa myös ensi-iltaelokuvien tulo kankaille on ollut tauolla.

Perjantaina 7.5. ensi-iltaan saapuvat LUPAAVA NUORI NAINEN (Orig. Promising Young Woman) ja MINARI. Molemmat kilpailevat tulevana viikonloppuna Oscar-gaalassa useissa kategorioissa ja mm. parhaan elokuvan palkinnosta.

Tuttuun tapaan järjestämme elokuvista noin viikkoa ennen ensi-iltaa ennakkokatselut medialle elokuva-arvosteluiden ja elokuva-aiheisten artikkeleiden kirjoittamista varten. Kokoontumisrajoitusten takia näytökset järjestetään tavallista rajallisemmalla kapasiteetilla ja ainoastaan Helsingissä.

Keräämme näytäksiin ilmoittautumiset etukäteen, jotta voimme taata näytösten turvallisuuden osallistujille. Täytä ilmoittautumislomake: https://forms.gle/DQuixT6hyDbTh9y46

Pressinäytökset tiistaina 27.4. Tennispalatsissa

• Klo 9.00: Minari
  • klo 11.15: Lupaava nuori nainen

Ilmoittauduthan näytökseen vain, jos olet aikeissa laatia elokuvasta artikkelin tai arvostelun Suomessa ilmestyvässä mediassa, joka julkaisee sen ennen ensi-iltaa tai ensi-iltapäivänä.

Näytökset järjestetään Helsingin Tennispalatsissa yhdessä tai tarpeen mukaan useammassa salissa. Yhteen saliin otetaan voimassaolevan kokoontumisrajoituksen sallima maksimimäärä (6 henkeä). Paikat täytetään ilmoittautumislistan mukaan.