Ilona Karlsson Avidlyn jatkuvista palveluista vastaavaksi johtajaksi
Karlsson on toiminut viimeiset kolme vuotta Avidlyn jatkuvia markkinointipalveluita toteuttavan studio-yksikön vetäjänä. Hän on ollut keskeisessä roolissa, kun yhtiöön on kehitetty ketteriä toimintamalleja, jotka perustuvat läpinäkyvään, jatkuvasti arvoa tuottavaan etenemiseen, datasta oppimiseen ja yhdessä asiakkaan kanssa toimimiseen. Ilona on myös valmentanut sekä asiakkaita että oman talon väkeä ketterän markkinoinnin toimintamalleihin.
“Ilonan nimitys vahvistaa keskeistä strategista tavoitettamme tuottaa asiakkaillemme markkinointia jatkuvana palveluna. Uskomme Avidlyssa kumppanuuteen, jossa meillä on vahva ymmärrys asiakkaidemme liiketoiminnasta ja pystymme modernin markkinoinnin keinoin auttamaan asiakkaitamme kasvamaan ja menemään eteenpäin”, sanoo yhtiön operatiivinen johtaja Teea Björklund.
Uudessa roolissaan Karlsson tulee keskittymään täysimääräisesti Avidlyn jatkuvan palvelun toiminnan eteenpäin viemiseen. Hänen tehtävänään on ketterien toimintamallien jalkauttaminen entistäkin vahvemmin organisaatioon ja asiakastyöhön sekä niiden kehittäminen edelleen. Kehitystyötä on tarkoitus tehdä yhdessä asiakkaiden kanssa.
“Meillä on jo runsaasti kokemusta siitä, mikä ketterässä markkinoinnissa toimii ja mikä ei. Tavoitteenamme onkin löytää riittävän joustavat toimintamallit, jotka vastaavat parhaiten kulloisenkin asiakkaan tilanteeseen ja tukevat luovan tiimin toimintaa. Toisaalta haluamme ottaa asiakkaat mukaan muutosmatkalle ja auttaa heitäkin viemään toimintaansa uudelle tasolle”, sanoo Karlsson.
Uuden toimenkuvan myötä Avidly haluaa kasvattaa asiakkuuksia jatkuvan markkinoinnin palvelujen alueella. Tällä hetkellä noin 40 % liikevaihdosta tulee jatkuvista palveluista. Karlsson tulee vastaamaan tällä alueella myös keskeisistä omista asiakkuuksista.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Ilona Karlsson, Vice President, Marketing as a Service, puh. +358 45 636 2659, ilona.karlsson@avidlyagency.com
Teea Björklund, operatiivinen johtaja, puh. +358 50 384 2653,, teea.bjorklund@avidlyagency.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Avidly (aiemmin Zeeland Family) on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava Pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 250 henkilön voimin, neljässä maassa, 16 toimipisteessä. www.avidly.fi
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este23.6.2021 10:32:26 EEST | Tiedote
Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.