Ilta-Sanomien Sadeoja jatkaa STT:n hallituksen puheenjohtajana

Ilta-Sanomien kustantaja ja vastaava päätoimittaja Tapio Sadeoja jatkaa Suomen Tietotoimiston STT:n hallituksen puheenjohtajana. STT:n hallitus valitsi hänet järjestäytymiskokouksessaan tiistaina.

Hallituksen varapuheenjohtajana jatkaa Alma Talent Oy:n toimitusjohtaja Juha-Petri Loimovuori. Hallituksen muut jäsenet ovat Mediahub Oy:n toimitusjohtaja ja MTV:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila, Hufvudstadsbladetin kustantaja ja päätoimittaja Susanna Ilmoni, Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola ja Turun  Sanomien vastaava päätoimittaja Kari Vainio.

STT:n vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 507 8803

STT:n hallituksen puheenjohtaja Tapio Sadeoja 09 1221

Eduskuntavaalien tulosilta Pikkuparlamentissa4.3.2019 14:24:39 EETTiedote

STT osallistuu eduskunnan Pikkuparlamentissa sunnuntaina 14. huhtikuuta median edustajille pidettävän eduskuntavaalien tulosillan järjestelyihin. Puolueiden puheenjohtajat ovat tilaisuudessa toimittajien tavattavina. Turvajärjestelyjen takia tilaisuuteen voivat osallistua vain ennakkoon akkreditoituneet toimittajat ja kuvaajat. HUOM! Pressikortti tai eduskunnan mediakortti eivät riitä. Akkreditointi on alkanut ja päättyy perjantaina 5.4.