Ilta-Sanomien Sadeoja jatkaa STT:n hallituksen puheenjohtajana

Ilta-Sanomien kustantaja ja vastaava päätoimittaja Tapio Sadeoja jatkaa Suomen Tietotoimiston STT:n hallituksen puheenjohtajana. STT:n hallitus valitsi hänet järjestäytymiskokouksessaan tiistaina.

Hallituksen varapuheenjohtajana jatkaa Alma Talent Oy:n toimitusjohtaja Juha-Petri Loimovuori. Hallituksen muut jäsenet ovat Mediahub Oy:n toimitusjohtaja ja MTV:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila, Hufvudstadsbladetin kustantaja ja päätoimittaja Susanna Ilmoni, Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola ja Turun  Sanomien vastaava päätoimittaja Kari Vainio.

STT:n vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 507 8803

STT:n hallituksen puheenjohtaja Tapio Sadeoja 09 1221

Helsingin Sanomien Putkiranta johtaa STT:n hallitusta20.8.2018 14:02Tiedote

Suomen Tietotoimiston hallitus järjestäytyi lopullisesti kokouksessaan maanantaina. Hallituksen puheenjohtajaksi on jo aiemmin valittu Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta. Maanantaina varapuheenjohtajaksi valittiin Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola. Lisätiedot: Hallituksen puheenjohtaja Petteri Putkiranta 09 1221 Vastaava päätoimittaja Pekka Mervola 050 5549435 Vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 5078803