Ilta-Sanomien Sadeoja jatkaa STT:n hallituksen puheenjohtajana

Ilta-Sanomien kustantaja ja vastaava päätoimittaja Tapio Sadeoja jatkaa Suomen Tietotoimiston STT:n hallituksen puheenjohtajana. STT:n hallitus valitsi hänet järjestäytymiskokouksessaan tiistaina.

Hallituksen varapuheenjohtajana jatkaa Alma Talent Oy:n toimitusjohtaja Juha-Petri Loimovuori. Hallituksen muut jäsenet ovat Mediahub Oy:n toimitusjohtaja ja MTV:n vastaava päätoimittaja Merja Ylä-Anttila, Hufvudstadsbladetin kustantaja ja päätoimittaja Susanna Ilmoni, Keskisuomalaisen vastaava päätoimittaja Pekka Mervola ja Turun  Sanomien vastaava päätoimittaja Kari Vainio.

STT:n vastaava päätoimittaja, toimitusjohtaja Mika Pettersson 040 507 8803

STT:n hallituksen puheenjohtaja Tapio Sadeoja 09 1221