Imatralle liki 87 000 euroa Veikkauksen eBingosta – voitto tuli 2 euron panoksella

Etelä-Karjalassa on ollut lähiaikoina tuuria rahapeleissä.

Ensin Lappeenrannassa asuva nainen voitti R-kioskilla pelatussa Kaikki tai ei mitään -pelissä 125 000 euron päävoiton tiistaina 31.10. Sitten lappeenrantalainen nettipelaaja sai 59 000 euron jackpotin nettikasinon Kulta-Jaska-pelistä lauantaina 4.11.

Nyt voitto kolahti Imatralle, kun imatralainen nimimerkillä Ei2013 pelannut nettipelaaja nappasi itselleen 86 743 euron suuruisen jackpotin eBingosta torstaina 9.11. Voitto tuli 2 euron hintaisesta Rubiini-huoneesta, ja se maksettiin suoraan onnekkaan imatralaispelaajan tilille.

eBingo on ainoastaan Veikkauksen etuasiakkaille tarjolla oleva numeroveikkaus. Veikkauksen eBingo-huoneissa vierailee viikoittain yli 45 000 pelaajaa. Peliä voi pelata Veikkauksen nettisivuilla osoitteessa veikkaus.fi.