InCar Oy

Incar laajentaa toimintaansa

LEHDISTÖTIEDOTE 24.10.2013. InCar Oy on allekirjoittanut 21.10.2013 sopimuksen henkilö- ja pakettiautojen vauriokorjausliiketoiminnan ostamisesta Raskone Oy:ltä. Kaupan mukana siirtyy 22 henkilöä vanhoina työntekijöinä Incar Oy:n palvelukseen yhdeksällä paikkakunnalla 31.12.2013 mennessä. Paikkakunnat ovat Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kuopio, Lappeenranta, Oulu, Rovaniemi, Tampere ja Turku.

Incarin toimitusjohtaja Marko Jussila ja Raskoneen toimitusjohtaja Timo Seppä toteavat: "Nyt tehty kauppa ja samalla solmittu kumppanuussopimus tuovat asiakkaille mahdollisuuden saada kaikki autoiluun liittyvät palvelut saman katon alta koko Suomessa".

InCar Oy on vuonna 1991 perustettu kolarivaurioiden korjaamiseen erikoistunut täyden palvelun autokorjaamo. InCar tekee vauriokorjaukset kaikenmerkkisiin henkilö- ja pakettiautoihin pienistä peltipainaumista aina vaativiin korin oikaisutöihin asti.

InCar toimii tällä hetkellä kahdeksassa toimipaikassa, Helsingin Malmilla, Klaukkalassa, Espoon Kivenlahdessa, Järvenpäässä, Vantaan Kiitoradantiellä, lentokentän lähellä Auto-Airportissa, Tuusulan Jusslassa sekä Turun Orikedolla. Nyt tehdyn kaupan myötä toiminta laajenee koko Suomen alueelle.

InCar tekee yhteistyötä kaikkien suomalaisten vakuutusyhtiöiden kanssa. Yhteinen tavoitteemme on tehdä asiakkaillemme auton korjaaminen vahingon sattuessa mahdollisimman vaivattomaksi. Incar hoitaa vahinkotarkastuksen ja tarjoaa asiakkailleen myös vahinkoneuvontaa. Incarin uusimpia palvelumuotoja edustaa heinäkuussa lanseerattu Palveluautokonsepti.

Raskone on Suomen suurin hyötyajoneuvoihin keskittynyt korjaamoketju, jolla on toimintaa 22 paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiö on perustettu vuonna 1994. Raskoneen liikevaihto oli n. 80 Meur ja henkilökunnan määrä n. 600. Valtakunnallisena monimerkkiketjuna toimivan Raskoneen asiakaslupaus on "Nopeasti takaisin tielle".

Lisätietoja:

InCar Oy, toimitusjohtaja Marko Jussila 040 544 0810