Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry

Info toimittajille verkossa: Joulunajan allergiat

Tule ja päivitä allergiaosaamisesi! Allergia-, iho- ja astmaliiton tietoiskussa toimittajille 13.12. kerromme joulunajan allergioista ja ruoka-allergioista. Saat tuoretta tietoa muun muassa tuoksuyliherkkyydestä ja ruoka-allergiamerkintöjen lyhenteiden hyödyttömyydestä.

Allergioista infossa kertoo liiton allergia-, iho- ja astma-asiantuntija Katariina Ijäs. Tilaisuus järjestetään verkossa Teams-kokouksena ja se kestää 30 minuuttia. Tilaisuuden jälkeen toimittajilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Aika: tiistai 13.12. klo 8.30–9.00

Paikka: Teams-kokous verkossa

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu infoon maanantaihin 12.12. klo 12 mennessä viestinnän asiantuntija Tuija Tervolle osoitteeseen tuija.tervo@allergia.fi. Saat linkin tilaisuuteen maanantaina iltapäivällä.

Järjestäjä: Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry

Viestinnän asiantuntija Tuija Tervo, puh.040 7302 118, tuija.tervo@allergia.fi

Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry
Mannerheimintie 107

Allergia-, iho- ja astmaliitto parantaa allergiaa, ihosairauksia ja astmaa sairastavien sekä palovamman kokeneiden elämänlaatua.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Allergia-, Iho- ja Astmaliitto ry