Inka Puumalainen Rud Pedersenin terveysasiakkuuksien johtajaksi

Inka Puumalainen on aloittanut Pohjoismaiden johtavan vaikuttajaviestinnän konsulttitoimiston Rud Pedersenin terveysasiakkuuksien johtajana. Hänen edeltäjänsä Susanna Korpivaara siirtyi yrityksen toimitusjohtajaksi maaliskuussa.

Yhteiskuntapoliittiseen neuvonantoon ja päättäjävaikuttamiseen erikoistunut konsulttitoimisto Rud Pedersen Public Affairs vahvistaa terveysalan asiantuntemustaan, kun proviisori, FaT Inka Puumalainen siirtyy taloon terveysasiakkuuksista vastaavaksi johtajaksi. Viimeksi Puumalainen työskenteli Yliopiston Apteekin yhteiskuntasuhdejohtajana.

Inka Puumalaisella on monipuolinen tausta lääkealan eri vaikuttajatehtävissä. Hän on työskennellyt Yliopiston Apteekin lisäksi farmasian ammattijärjestössä sekä erilaisissa koulutus- ja tutkimustehtävissä.

”Terveys- ja lääkealalla tapahtuu muutoksia, kun sote-uudistus edetessään luo mahdollisuuksia uudenlaisten palvelujen tarjoamiseen. Rud Pedersenillä on rautaista osaamista ja ammattitaitoa yhteiskunnallisten muutosten keskellä navigoivien yritysten tukemiseen”, kommentoi Inka Puumalainen.

”Toimimme myös sote-puolella asiakkaidemme luotettavana kumppanina heidän toimiessaan yhä monimutkaisemmassa yhteiskunnallisessa ympäristössä. Avoimen ja monipuolisen yhteiskunnallisen keskustelun lisäksi haluamme edistää toimivaa ja vaikuttavaa sosiaali- ja terveysjärjestelmää – koska mihinkään muuhun Suomella ei ole varaa”, Susanna Korpivaara linjaa.

Inka Puumalainen, inka.puumalainen@rudpedersen.com, 0400798297
Susanna Korpivaara, susanna.korpivaara@rudpedersen.com, 0400322432

Rud Pedersen Group on yli 250 asiantuntijan voimin seitsemässä maassa toimiva pohjoiseurooppalainen konsulttiryhmä.