Innon uutuudet tarjoavat monipuolisen kattauksen lähestyvään isänpäivään

Isänpäivä tekee tuloaan. Syksyn uutuskirjoistamme löytyy lahja jokaiselle isälle, isoisälle ja isähahmolle.

Tiedonjulkistamisen elämäntyöpalkinnolla 2020 palkitun Risto Isomäen juuri ilmestynyt uutuuskirja Atlantin kuningatar on kansainvälisen tason trilleri, joka visioi parempaa tulevaisuutta ihmiskunnalle.  Erityisesti sotaromaaneistaan tunnetun Mauri Paasilinnan trilleri Pedon aika luo pelottavan todentuntuisen kauhukuvan lähitulevaisuudestamme kolmannen maailmansodan kynnyksellä ja uuden tappavan viruksen levitessä ympäri maailmaa. Poika joka seurasi isäänsä Auschwitziin on koskettava tositarina rakkaudesta ja rohkeudesta kuolemanpelon keskellä.

Kirjeenvaihtaja Luke Harding paljastaa Venäjän vakoojien verkoston, jonka avulla Vladimir Putin käy salaista sotaa länttä vastaan. Radio Suomipop – Suomalaisuuden soundtrack -juhlakirja sisältää reilusti paljastuksia ja runsaasti ennen julkaisemattomia valokuvia juuri 20 vuotta täyttäneen kanavan vieraista, risteilyistä, festareilta ja studion syövereistä. Myös kanavan vannoutuneiden fanien kohtaloilla on kirjassa oma, tärkeä roolinsa. Noitakirja on kertomus noidista, tietäjistä, shamaaneista ja sosiaalisen median kanavia hyödyntävistä nykynoidista.

Elämäkerroissa kerrotaan Shlomo Zabludowiczin tiestä holokaustin kauhuista salaperäiseksi suomalaismiljardööriksi, Siamäk Naghianin uskomatomasta elämästä Iranin sotaveteraanista Genelec Oy:n toimistusjohtajaksi Iisalmeen ja Petri Sarasteen pitkästä urasta kirjeenvaihtajana maailman kiehumispisteissä.

Kirjailijoiden haastattelupyynnöt:

jenni.valpio@intokustannus.fi / 044 063 6393